پیام تبریک عمار حکیم به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی

به گزارش افکارنیوز، سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز دوشنبه در تلگرافی به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات را به ایشان تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(دام ظله)

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حماسه بزرگی ر ا که ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری رقم زد به محضرتان تبریک می‌گویم. انتخاباتی که در سطح بالایی از شفافیت و دقت برگزار شد و مایه قدرت و عزت نظام اسلامی شد و بار دیگر نشان داد که نظام اسلامی به اراده و انتخاب ملت‌های آزاد و شرافتمند احترام می‌گذارد. این انتخابات همچنین نمایانگر اعتماد ملت ایران و ایمان عمیقش به مسیری است که انقلاب اسلامی ترسیم کرده و به دستاوردهای درخشانی که در سایه رهبری خردمندانه حضرتعالی محقق شده است. عزت و اقتدار روز افزون را برای اسلام و مسلمانان و به طور خاص ملت مسلمان ایران آرزو دارم.

عمار الحکیم

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق

همچنین سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی خطاب به دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب وی به این مقام را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این انتخاب به گسترش بیش از پیش روابط دو کشور در راستای مصالح مشترک ملتها بیانجامد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسن روحانی دام عزه

ریاست محترم کشور دوست و برادر، جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

با خوشحالی پیروزی شما در کسب اعتماد ملت مسلمان ایران و انتخابتان به ریاست جمهوری اسلامی ایران در انتخاباتی که در آن آزادی و دموکراسی مشهود بود و با روحیه مسوولیت پذیری که بازتاب اصالت ملت عزیز ایران و ایمانش به برنامه‌ انتخاباتی شما و پافشاری‌اش بر رسیدن به اهداف بزرگش بود را صمیمانه تبریک می‌گویم.

از این فرصت استفاده می‌کنم تا تاکید کنم که اطمینان دارم که جمهوری اسالمی ایران در دوره ریاست حضرت عالی نقش پیشرو خود در تقویت فرصتهای گفت و گو و تفاهم و توسعه تلاشهای همکاری مشترک با کشورهای جهان جهت تحقق امنیت و ثبات و تثبیت مبادی انسانی در آزادی و عدالت و پیشرفت را ادامه خواهد داد.

از خداوند متعال می‌خواهم که نعمت خود بر جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمانش را افزون کند و پشتیبان شما در مسیر خیر و صلاح باشد و امیدوارم که روابط کشورهایمان پیشرفت بیشتری در راستای مصالح دو ملت داشته باشد.

با صادقانه‌ترین امیدها

عمارحکیم

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق