پیام تبریک وزارت اطلاعات به مردم و حسن روحانی

به گزارش افکارنیوز، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام های جداگانه‌ای به مردم ایران بابت خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و ارجمند ایران

حضور پرشور و شعورتان در ایجاد یک حماسه سیاسی دیگر در کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و همه خادمین به مردم ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم.

و زیباترین واژه‌ها را تاکید رهبر عزیزمان که فرمودند: " صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی ۲۴ خرداد، آزمون خیره‌کننده‌ی دیگری بود که چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد " را تقدیمتان می‌نماییم.

برای تمامی ایرانیان آرزوی سلامتی و پیروزی در عبور از موانع و بحران‌های ایجاد شده توسط استکبار و ایادی آن از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

به گزارش فارس وزارت اطلاعات در پیام دیگری انتخاب حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران به وی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی‌(دام عزه)

اخذ اکثریت قاطع آراء و انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران را تبریک می‌گوییم و از درگاه پروردگار متعال برای حضرتعالی آرزوی بهروزی و موفقیت می‌نماییم.

روابط عمومی وزارت اطلاعات