به گزارش افکارنیوز، بیشترین سطح ارتباط با توده های مردم در این دولت انجام گرفت… اگر روزی بخواهم خاطرات ملاقات با مردم را بنویسم شاید به اندازه تمام عمر دولت باید بنشینم و خاطره بنویسم، یک پیرزن، یک پیرمرد، یک جوان، یک دختر، یک پسر و … با همه احساسش می آید و دولت امروز محرم اسرار ملت است؛ از دختری که خاطرخواه پسری است و دسترسی ندارد به ما مراجعه می کند و می گوید کاری کنید که ما همدیگر را بشناسیم، نامه می نویسند و همه چیز را می گویند؛ حکومت اسلامی باید محرم اسرار ملت باشد.

در این دوره بیشترین کمک‌های ما به مطبوعات انجام شده است، دولت همه را دوست داشته، خدا شاهد است که احمدی نژاد مخالفان خود را هم دوست داشته، ما به همه احترام گذاشتیم.

دولت حتی به دشمنان بی احترامی و بی صداقتی نکرده است. خدا می داند که اگر دشمنان بشریت هم از ما مشاوره می خواستند ما بی صداقتی نمی کردیم، البته همه مسائل را هم نمی گفتیم.

هیچ فکر می کردید والیبال ایران به این سطح جهانی برسد؟ الان همه جوانان به فکر المپیک هستند وخود را باور دارند.

حتی یک‌روز، یکساعت و یک لحظه در این هشت سال برای من اتفاق نیفتاد که بگویم حالا باید چکار کنیم یا ندانیم که چکار باید کرد.

خارج از دسته بندی های مرسوم سعی کردیم هر کس توانمند بود را به کار گیریم… ادعا نداریم که از همه توانمندان استفاده کردیم اما در دولت فعلی این باور ایجاد شده است که این کشور و انقلاب متعلق به ملت است، دولت همیشه کنار مردم بوده و با شجاعت از مردم حمایت کرده است.
بیشترین جفاها به طرح هدفمندی یارانه ها شد در حالی که این طرح یکی از بزرگترین طرح های اقتصادی بود، رئیس صندوق بین المللی پول به کشورهای دیگر بیانیه داده که این کار ایران عالمانه است، دعوت می کنم شما هم بروید و آن را آموزش ببینید.

سطح دانش عمومی در این دوره ارتقا پیدا کرد، فاصله برخورداری کاهش یافت و نسبت مخارج دهک کم درآمد به پردرآمد برای اولین بار به ۹.۹۱ یعنی زیر ۱۰ رسید؛ امید به زندگی از ۷۰.۲ به ۷۲.۳ در سال رسید و تولید کشور احیا شد… اقتصاد ایران توانمندتر شد و تحمل نوسانات در کشور بیشتر شد. تحریم‌های سخت توسط ملت مهار شد و من معتقدم که حتی تحریم‌ها اگر سخت تر هم شود باز هم قابل مهار است.
اهدای هدیه فناوری با تکنولوژی بالا به روسای جمهور در این دولت باب شد. در سفر اخیر به روسیه یک دستگاه را همراه خود بردیم و به رئیس‌جمهور هدیه دادیم که این ربات برای جراحی داخلی مغز استفاده می شود و فقط در آمریکا وآلمان آن را تولید می کنند، این هدیه را دادیم و گفتیم ببینید که جایگاه تکنولوژی ایران در کجا قرار گرفته، ما آماده ایم که در این زمینه با هم همکاری کنیم.

در این سیاست خارجی جایگاه ایران ارتقا یافت و گفتمان جهان عوض شد. نام احمدی نژاد به عنوان فرزند کوچک ملت ایران در دنیا محبوب است و این به خاطر اندیشه و انقلاب اسلامی است که نشانه موفقیت جمهوری اسلامی ایران است.

صهیونیست ها بخواهند یا نخواهند رفتنی هستند. آنها می گفتند ما جنگ طلب هستیم اما ما گفتیم صلح، عدالت، دوستی و بهار، ما بهار را مطرح کردیم.

باید دنیا را برای مظلومیت هزار و ۱۷۰ سال خانه نشینی امام زمان(عج) بسیج کنیم این اصلی‌ترین ماموریت ارکان حکومت از جمله رسانه است.

ما هولوکاست را از موضع انسانی مطرح کردیم… گفتیم حتی اگر در این باره اتفاقی هم افتاده چرا فلسطین باید تاوان آن را پس دهد، طرح مسئله هولوکاست ستون فقرات نظام سرمایه داری را متلاشی کرد زیرا آنها روی یک محور توافق داشتند که کسی نباید وارد آن شود ما هم مثل شما بسیجی بی ترمز رفتیم و وارد آن شدیم.

بیش از صد سفر خارجی رفتم، برخی سفرها ۹۶ ساعت طول می کشید که فقط ۵۶ ساعت در هواپیما بودیم شما می دانید قلب آدم می ایستد ولی باید می رفتیم و پیامی را می رساندیم.

۹ بار به نیویورک سفر کردم اما جز خیابانی که به سازمان ملل منتهی می شد جایی را ندیدم. صدها سخنرانی در مجامع مختلف انجام دادم و حرف های مختلف زدم حتی در جمع روحانیون بودایی هم سخنرانی کردم زیرا اندیشه توحیدی بدون مرز است، همه به موعود فکر می کنند و استکبار جهانی به خوبی آثار طرح این بحثرا می داند به طوری که صد فیلم علیه مهدویت در این ۷-۸ سال تولید شده است.

آنها ما را تهدید کردند که به نیویورک نرویم حتی در سال اول گفتند اگر بیایید هواپیمای شما را می گیریم، بارها تلاش کردند با برنامه رسانه ای ما را تخریب کنند، بارها گفتند گفتگو با احمدی نژاد را تحریم کنید؛ فهرست فحش های ۲۱ دقیقه ای در دانشگاه کلمبیا یکی از برنامه های آنها بود اما آنها کم آوردند که فحش دادند.