واکنش حدادعادل به خبر تشکیل حزب فراگیر اصول‌گرایان

به گزارش افکارنیوز، غلامعلی حدادعادل رییس فراکسیون اصول‌گرایان، صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خود با عنوان نکوداشت مرد تقوا و تدبیر در پاسخ به این سوال که همکاری شما با دولت آینده چگونه خواهد بود و آیا این همکاری فردی است یا از ناحیه فراکسیون اصولگرایان خواهد بود، گفت: این حمایت، حمایت همه مردم است. اگر آقای روحانی مشی اعتدال‌گرایی و مستقل بودن خود را ارائه دهند، همه حمایت را خواهند داشت و موفق هم خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما نیز تصمیم دارید حزبی فراگیر تشکیل دهید، چرا که در روزهای اخیر محمدرضا عارف و باهنر از تصمیم خود برای تشکیل حزب فراگیر خبر داده بودند، گفت: در ناحیه اصولگرایان بعضی فکرها درباره این موضوع شده است، ولی هنوز تبلور خاصی پیدا نکرده است که بخواهیم اسم تشکل فراگیری را برای آن انتخاب کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: البته معتقدیم و احساس می‌کنیم که بر اساس تجربه گذشته باید سرآغاز جدیدی را برای فرآیندهای آینده داشته باشیم.

حدادعادل در پایان خاطرنشان کرد: هیچ حزبی شکل نگرفته است که بخواهیم آن را در حال حاضر مطرح کنیم، اما امیدواریم به روند مورد قبولی در این زمینه دست یابیم.