آلیا: مجلس به وزرای مبرا از جریان فتنه رای می‌دهد

به گزارش افکارنیوز،فاطمه آلیا نماینده مردم تهران با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در جلسات علنی مجلس گفت: مجلس بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به وزیر صالحی رای خواهد داد که دارای شفافیت عملکرد، بصیرت، دشمن‌شناسی و سلامت سیاسی باشد.

وی افزود: ولایتمداری و استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌ةای یک وزیر کارآمد است که مجلس سعی می‌کند به این معیارها توجه داشته باشد.

وی بابیان اینکه وزیر صالح حافظ ارزش‌های اسلامی است، گفت: وزیر صالح کسی است که از جریان فتنه براندازی سال ۱۳۷۸ و همچنین فتنه انتخابات ۸۸ تبری جوید و مرز وی با این جریان کاملا مشخص باشد و هیچ گونه جانبداری نسبت به جریان فتنه نداشته باشد. همچنین وزیر صالح کسی است که موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را نفی کرده باشد و مواضع وی در این زمینه هم کاملا مشخص باشد.

آلیا عدم وادادگی به غرب و فرهنگ تکنوکرات و همچنین سکولار را یکی از ویژگی‌های وزیر صالح برشمرد و خاطرنشان کرد: وام‌دار نبودن به جریانات سیاسی به جز شهدا، ‌مردم و رهبری عزیز، تبعیت از ولایت فقیه، حضور در دفاع مقدس، ساده زیست و دارای روحیه مردمی و حمایت از محرومان و مستضعفان از دیگر ویژگی‌های وزیر صالح است.

وی تصریح کرد: وزیر صالح باید از قبیله‌گرایی و حزب‌بازی و همچنین رفیق بازی و مقام پرستی دوری جوید و خود را وقف خدمت برای مردم و نظام بداند.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: مجلس به وزیر صالحی که دارای این ویژگیها باشد رای خواهد داد در غیر این صورت وزرای پیشنهادی نباید از مجلس اصولگرا انتظار رای اعتماد داشته باشند.