هیئت پارلمانی ایران عازم سوریه و لبنان شد

به گزارش افکارنیوز،صبح امروز(شنبه) هیئتی سه نفره متشکل از علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین و گیلانغرب و همچنین جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عازم سوریه و لبنان شدند.

در همین راستا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح اهداف و این سفر گفت: این هیئت از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عازم سوریه و لبنان است و هدف این هیئت از سفر به سوریه و لبنان این است که مخالفت جمهوری اسلامی ایران را با هر گونه حمله به سوریه و کشتار مردم این کشور اعلام کند.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این سفر محکومیت حملات شیمیایی است که نه تنها برای مردم سوریه بلکه برای تمامی دنیا یک خطر جدی به شمار می‌رود.

بروجردی همچنین تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه تروریست‌ها مسلح به سلاح شیمیایی شده‌اند، این احتمال وجود داشت و این خطر جدی بود که آنها به دلیل شکست‌هایی که در عرصه نظامی متحمل شده‌اند، به استفاده از سلاح شیمیایی دست بزنند.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه اميدواريم هر چه سريعتر نقطه پاياني در مورد اين بحران تعيين شود، اظهارداشت: تنها راه حل بحران سوريه راه حل سياسي است و سازمان ملل نيز در همين راستا اخضر ابراهيمي را براي رسيدگي به اين مسئله انتخاب كرده لذا اميدواريم كه راه حل سياسي بتواند نقطه پاياني براي سوريه باشد.