به گزارش افکارنیوز،محمدحسن آصفری اظهار کرد: احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه وجود دارد ولی مطمئنا این موضوع پیامدهای بسیار بدی برای کشورهای منطقه بویژه کشورهایی مثل امارات، قطر، عربستان سعودی و ترکیه در بر دارد و آتش فتنه‌ای که امروز آمریکایی‌ها امروز به کمک برخی کشورهای همسایه در سوریه روشن کردند، دامن آنها را هم خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه " راهکار حل معضل سوریه از طریق نظامی نیست "، اظهار کرد: امروز متاسفانه سازمان ملل جانبدارانه حرکت می‌کند و جایگاه خودش را در دنیا را از دست داده است و باید پاسخگوی ملت‌های دنیا باشد که چرا به خاطر منافع آمریکایی‌ها در موضوع سوریه سکوت کرده و اقدامی انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که این اتفاق نیفتاده است. همچنین کشورهای عضو اتحادیه عرب هم با مواضع بسیار بدی که اتخاذ کرده‌اند مورد اعتراض ملت‌های خودشان قرار می‌گیرند.

آصفری در پایان اظهار کرد که شاید عملکرد آمریکاییها در سوریه به دست خودشان آغاز شود اما پایان این عملیات به دست خودشان نخواهد بود.