اصلاحیه بودجه ۹۲ تقدیم مجلس می‌شود

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص کاندیداهای تصدی دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته مربوطه از میان ۱۱ نفر، ۵ نفر مشخص می‌شوند و در جلسه فردای کمیسیون برنامه و بودجه این ۵ نفر معرفی می‌شوند و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و به سوالات نمایندگان پاسخ خواهند داد و هر کس که رای اکثریت نسبی کمیسیون برنامه و بودجه را داشته باشد، به صحن مجلس معرفی می‌شود.

وی درباره اصلاحیه بودجه سال ۹۲ نیز گفت: بنده ۵ نفر را به آقای نوبخت معرفی کرده‌ام تا با یکدیگر دیدار داشته باشند و ظاهرا امروز عصر جلسه‌ای خواهند داشت و این جلسه به تهیه پیش‌نویس اصلاحیه بودجه ۹۲ منتج می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیرامون اعتراض برخی نمایندگان به تشکیل کمیته‌ای برای رایزنی با دولت در جهت تهیه بودجه سال آینده، تصریح کرد: یکی از آقایان ظاهرا گفته بود که چیزی به عنوان کارگروه مصوب کمیسیون نداریم که حرف درستی است اما از شخص بنده خواسته شد تا افرادی را معرفی کنم و به همین علت بنده در این خصوص تصمیم‌گیری کردم.

مصباحی مقدم همچنین اظهار داشت: اعلام کردهاند که اصلاحیه بودجه سال ۹۲، دهم شهریور یعنی فردا ارائه میشود که امیدواریم محقق شود.