به گزارش افکارنیوز، مراسم ختم احمد علی مظفر امروز شنبه با حضور چهره های سرشناس اصلاح طلب در مسجد نور تهران برگزار شد.

عبدالله نوری، محمد سلطانی فر، جواد اطاعت، محمدعلی ابطحی، محسن صفایی فراهانی، غلامحسین کرباسچی، ابراهیم یزدی، عبدالواحد موسوی لاری، سرداری علایی، محمود دعایی، مهدی خزعلی، عمادالدین باقی، ابراهیم یزدی، محمدرضا خاتمی، سعید لیلاز از جمله چهره های سرشناس اصلاح طلب بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.

عبدالله نوری وزیر کشور دوران اصلاحات اولین چهره اصلاح طلبی بود که مجلس ختم را ترک کرد و در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگار مهر تنها سکوت کرد گفت: بنده تازه مصاحبه کرده ام و قصد پاسخ گفتن به سوالات شما را ندارم.

همچنین در حاشیه این مراسم محمد سلطانی فر وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت ورزش و جوانان که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که به نظر شما شهردار تهران با رای اکثریت نسبی اعضا انتخاب خواهد شد یا خیر به زبان انگلیسی گفت: wait and see(منتظر باشید و ببینید)

از دیگر حاشیه های این مراسم حضور یک خانم دست فروش در مقابل درب ورودی مسجد نور بود که بعد از خروج چهره های سیاسی به سراغ آن ها رفته و تقاضای کمک از آن ها می کرد که تنها سلطانی فر پاسخ مثبت به وی داد. سلطانی فر در حین مصاحبه با خبرنگار مهر با درخواست کمک این دستفروش مواجه شد و به او هزار تومان کمک کرد دست فروش با اعتراض به سمت او برگشت و گفت اسکناس نصفه است و یک هزار تومانی دیگر هم گرفت.

از حاشیه های این مراسم احوالپرسی محمدعلی ابطحی رئیس دفتر سابق خاتمی با دوستان اصلاح طلبش بود وی با نیم نگاهی به خبرنگاران با دوستانش با ایما و اشاره صحبت می کرد.

سردار اعلایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا شما اولین گزینه آقای روحانی برای وزارت دفاع بودید گفت: بله بودم، اما اعلایی توضیحی در خصوص این که چرا به عنوان وزیر دفاع معرفی نشد نداد.

عبدالله موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی نیز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که ترکیب کابینه را چگونه ارزیابی می کنید و آیا اصلاح طلبان از کابینه فعلی راضی هستند یا نه در حالی که با سرعت محل مراسم را ترک می کرد گفت: خیلی عجله نکنید فعلا برای ارزیابی و درخواست مطالبات خیلی زود است.