روایت جهانگیری از اتاق فکرهای احمدی نژادی!
گروه سیاسی

– معاون اول رییس جمهور که از دولتمردان نسبتاً فعال در شبکه اجتماعی فیس بوک به شمار می‌رود طی یادداشتی به روایت موضوعی به نام «اتاق فکر» در دولت احمدی‌نژاد پرداخته است.

به گزارشافکارنیوز؛ جهانگیری در اینباره می‌نویسد: در این روز‌ها با حدود چهل تن از مدیرانی که در نهاد و دفتر رئیس جمهور توسط دولت نهم و دهم بیکار شده‌اند دیدار داشتم. در میان این‌ها افراد شایسته و باتجربه‌ای بودند که با دریغ و افسوس طی این سال‌ها خانه نشین و یا به گوشه‌ای رانده شده بودند. تعدادی از آن‌ها که با حکم دیوان عدالت توانسته بودند به کار بازگردند در محیط کار مهجور واقع شده و در ‌‌نهایت به همه آن‌ها یک اتاق اختصاص داده بودند که به شوخی به آن «اتاق فکر» می‌گفتند.

آنطور که گفته شد سهم هرکدام از این اتاق، در حد نیم متر مربع بوده و به ناچار به نوبت در این اتاق حضور به هم می‌رساندند بدون اینکه کاری داشته باشند یا از فکر آن‌ها کسی استفاده‌ای کند و یا سفارش کاری به آن‌ها داده شود.
در این میان داستان از کار برکنار شدنشان هم شنیدنی بود؛ از جمله یکی از آن‌ها که در دولت آقای خاتمی دبیر کمیسیون مهمی بود تعریف می‌کرد که ابتدای دولت نهم یک نفر را از بیرون برای تعمیر تلفن‌های نهاد آوردند اینجا، ولی بچه‌های فنی زیر بار او نرفتند و قبولش نکردند. بعد از مدت کوتاهی ایشان را به جای من به عنوان دبیر کمیسیونی که اعضایش معاونین چند وزارتخانه مهم بودند معرفی کردند. از آن به بعد من هم به ناچار به «اتاق» فکر منتقل شدم.(خنده حضار)!
این داستان نیست، از جمله واقعیت‌های تلخی است که میهن عزیز ما طی این سال‌ها گرفتارش بوده است، اتفاقا فرد برکنار شده را من به خوبی می‌شناسم. هنگام تحصیل در دانشگاه پیش نماز ما بود و به راستی و درستی شهره است.
با خود گفتم بر او که چنین رفته باشد؛ وای به حال دیگران...