خشم مردم عراق دامن منافقین را گرفت

به گزارشافکارنیوز،سردار سیدمحمد حجازی معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت منافقین در عراق و حمله اخیر به اردوگاه اشرف اظهار داشت: وقتی که منافقین این همه ظلم به مردم عراق کردند و مردم عراق دیدند که آنها هم زمین‌هایشان را غصب کرده‌اند و هم در سرکوب آنها به کمک رژیم صدام شتافتند و آن همه جنایت را در حق عراق کردند، طبیعی است که این خشم مردم فوران کند و شعله‌ور شود و دامن آنها را بگیرد.

حجازی تصریح کرد: حمله به این اردوگاه بدیهی بود و البته سابقه هم داشته و قبلا مردم در مقابل پادگان اشرف تجمع کرده بودند و خواستار اخراج آنها بودند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش آمریکا در حضور منافقین در عراق گفت: اما متاسفانه قدرت‌های حامی آنها بویژه آمریکا مانع برخورد و اخراج‌شان می‌شد.

وی تاکید کرد: به هر حال خشم مردم عراق دامن منافقین را گرفت و این اتفاق افتاد. این سرنوشت محتومی بود که در انتظار منافقین بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح، اعلام کرد: دستاوردهای جدیدی در حوزه نظامی وجود دارد که در رژه ۳۱ شهریور عرضه میشود.