به گزارشافکارنیوز،میرزاده شنبه در اولین روز کاری خود با وجود اظهارات قبلی‌اش مبنی بر اینکه بنای تغییرات اتوبوسی ندارم، حمیدرضا عابدی را از مدیر مسئولی روزنامه دانشگاه آزاد(فرهیختگان) برکنار و احسان مازندرانی از بازداشت‌شدگان فتنه ۸۸ را جایگزین وی کرد. تغییرات در رسانه‌های وابسته به دانشگاه آزاد به همین جا ختم نشده و دیروز نیز رضا همدانچی مدیر عامل خبرگزاری دانشگاه آزاد(آنا) در گفت‌وگو با تسنیم از برکناری خود خبر داد.

همدانچی اظهار داشت: حدود ساعت ۱۵ از دفتر آقای حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد با بنده تماس گرفته و به یکباره اعلام شد که از مدیر عاملی خبرگزاری آنا برکنار شده‌ام. در این تماس تلفنی به بنده اعلام کردند که ساعت ۱۵:۳۰ امروز تودیع می‌شوم و مدیر عامل جدید به جای من معرفی می‌شود.

همدانچی تصریح کرد: در روزهای گذشته مدیران جدید دانشگاه آزاد در پاسخ به اعلام آمادگی ما برای کناره‌گیری اعلام می‌کردند که با قوت به کار خود ادامه دهید اما امروز به یکباره خبر برکناری‌ام را از طریق تلفن به من اعلام کردند.

میرزاده چهارشنبه گذشته به واسطه بهانهجویی برخی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد درباره عملکرد فرهاد دانشجو به جای وی بهعنوان رئيس دانشگاه معرفی شد حال آن که قبل از جلسه ادعا شده بود این جلسه برای رسیدگی به برخی ابهامات تشکیل میشود.