مطالبه جبهه پیروان از روحانی

به گزارشافکارنیوز،اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز با حضور فعالان سیاسی، تعداد ازنمایندگان مجلس و اعضای شورای مرکز این جبهه در موسسه فرهنگی موتلفه اسلامی برگزار شد. پس از پایان این اجلاس بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری در ۷ بند صادر شد.

متن بیانیه اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری بدین شرح است:

۱ - جبهه به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از دولت محترم را وظیفه شرعی خود می‌داند و برای دولت و رئیس جمهور محترم آرزوی موفقیت در انجام وظایف قانونی را دارد و مشی خود را حمایت در کنار انتقاد سالم انتخاب کرده است.

۲ - جبهه توجه به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی کشور را با رویکرد مقاومتی و حمایت همه جانبه از نیروهای علمی و انسانی کشور اسلامی راهکار طی‌طریق در مسیر اقتدار و قرار گرفتن در قله پیشرفت و تعالی ایران اسلامی می‌داند.

۳ - رهنمود نرمش قهرمانانه در سیاست خارجی فضای جدیدی را در تعاملات بین‌المللی می‌طلبد که خوشبینی افراطی و بدبینی متعصبانه هر دو آفت بزرگی در مسیر تدبیر هوشمندانه برای مدیریت کردن دشمن می‌باشد به متولیان این امر در سیاست خارجی اعتماد داریم و توجه آنها را به توکل بر خدا، هوشمندانه عمل کردن و تبعیت از مقام معظم رهبری جلب می‌نماییم.

۴ - بی‌توجهی به فرهنگ اعم از فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی مردم در مقابل تهاجم همه جانبه غرب و اصحاب شیطان در حال حاضر، ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری را برای جامعه اسلامی ما بخصوص نسل جوان به دنبال خواهد داشت. از این رو دو توصیه همیشگی و دائمی خود را مبنی بر زیربنا بودن فرهنگ و ایمن‌سازی دین و آداب و رسوم صحیح ملت به متولیان امر داریم.

۵ - مطالبه ما به عنوان شهروندان میهن اسلامی از رئیس جمهور محترم تحقق همان شعارهایی می‌باشد که در زمان انتخابات داده‌اند، رویه اعتدال و میانه‌روی پسندیده، قابل دفاع می‌باشد. نباید از نظر دور داشت که به نام اعتدال و به‌کارگیری نیروهای معتدل از یک جناح سیاسی خاص در واقع بسترسازی زیرکانه برای حاکمیت یک جناح است و جبهه به دقت آن را رصد می‌نماید.

۶ - دولت محترم جدید تلاش‌هایی در جهت مهار تورم و رونق تولید انجام داده که از چشم دور نمی‌باشد، منتهی تداوم تصمیمات کارشناسانه اقتصادی و مهمتر از آن جسارت و شجاعات در تصمیمات اساسی که ساختار اقتصاد را اصلاح می‌نماید، مورد مطالبه جدی ما می‌باشد.

۷- متاسفانه دولتهای محترم گذشته و در ادامه دولت جدید رویه تعویض مدیران را با شتاب انجام دادهاند، جبهه این روند را به صلاح کشور نمیداند اگرچه حق انتخاب در هر دولتی از اختیارات آن دولت میباشد ولی حرکت شتابانه در این مسیر آسیب جدی به نظام اداری وارد مینماید.