کوهکن: عسگراولادی رییس جبهه پیروان خواهد ماند

به گزارشافکارنیوز،محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص تشکیل اتاق فکر در جبهه متبوعش که از سوی محمد رضا باهنر اعلام شد، گفت: ما تشکیل اتاق را دنبال می‌کنیم و این موضوع در برنامه‌ها و ارزیابی‌های جبهه مطرح شد و یکی از پیشنهادات ارائه شده تشکیل دائمی اتاق فکر بود.

وی در ادامه با بیان اینکه جبهه پیروان در گذشته به صورت غیررسمی مامویتی را به برخی از افراد واگذار می‌کرد، اظهار داشت: در انتخابات برای بررسی استراتژی جبهه ماموریتی به برخی از اعضاء داده می‌شد، ولی سه، چهار هفته پیش پیشنهاد تشکیل اتاق فکر در جبهه مطرح شد و درصدیدم تا این پیشنهاد را اجرایی کنیم.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان درباره اینکه چه افرادی عضو اتاق فکر خواهند شد؟ افزود: فعلا در این باره بحثو بررسی نکردیم. بناداریم یک اتاق فکر ثابت در جهت تشکیل مرکزی برای جبهه ایجاد کنیم، اما تا به حال درخصوص اعضاء به جمع بندی نرسیده‌ایم.

کوهکن خاطرنشان‌کرد: اتاق فکر موضوع جدیدی تلقی نمی شود، در گذشته برخی از افراد در بعضی از موارد در جهت ترسیم نقشه راه فعالیت می‌کردند که از این به بعد اتاق فکر به صورت دائمی تشکیل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص انتشار خبری مبنی محوریت ناطق نوری در جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: این خبر صحت ندارد و همچنان حبیب الله عسگراولادی رئیس این جبهه است که امیدواریم هرچه زودتر بهبودی حاصل شود تا بتواند در جلسات جبهه شرکت کند. ضمن اینکه چنین بحثی هم در جبهه بیان نشده است.