زهرا اشراقی: اسم خواننده ها را به شوخی گفتم

به گزارش افکارنیوز، مراسم تودیع و معارفه معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که بعدازظهر امروز با حضور بانوان فعال در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و با سخنرانی محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

در این مراسم زنان فعال در احزاب و جریانات اصلاح طلب حضور پررنگی داشتند؛ چهره هایی همچون فخرالسادات محتشمی پور، بدرالسادات میر موسوی، سهیلا جلودارزاده، الهه کولایی، فاطمه راکعی، زهرا شجاعی، زهرا اشراقی، نرگس محمدی حاضر شدند.

نهاوندیان به همراه حسین فریدون در سالن محل برگزاری مراسم حضور یافت و البته حضور آنها در حالی بود که سالن شهید بهشتی مملو از چهره بانوان فعال در عرصه های سیاسی و اجتماعی بود.

مریم مجتهدزاده و شهیندخت ملاوردی هر یک در زمان تعیین شده سخنرانی کردند و پس از این سخنرانی ها نهاوندیان هم به ایراد سخن پرداخت. در جریان سخنرانی رئیس دفتر رئیس جمهور، زهرا اشراقی نیز در این مراسم حضور یافت که به دلیل ازدحام جمعیت، وی در ردیف آخر صندلی ها نشست اما میزبانان برنامه بلافاصله بعد از اطلاع از حضور وی، اشراقی را به سمت ردیف اول صندلی ها هدایت کردند.

بعد از پایان سخنرانی ها مجری برنامه از نهاوندیان خواست تا در جریان اعطاء حکم ملاوردی متن حکم وی را قرائت کند که در جریان قرائت این حکم حضار به محض شنیدن اسم شهیندخت ملاوردی با کف و سوت رضایت خود را از این انتصاب اعلام کردند البته نهاوندیان در واکنش به حضار گفت: هنوز خواندن حکم تمام نشده است!

پس از پایان مراسم بانوان فعال عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با هم به گپ و گفت و خوش و بش پرداختند و هر یک به نوبه خود این انتصاب را به ملاوردی تبریک گفتند و البته چندین بار به افتخار وی در سالن به کف زنی پرداختند.

زهرا اشراقی هم در حاشیه این مراسم با بسیاری از بانوان حاضر در سالن به گپ و گفت پرداخت و در پاسخ به یکی از بانوان که از مصاحبه اخیر با روزنامه الشرق الاوسط تشکر کرد، گفت: نیاز به حمایت شما دارم، رضایت شما باشد من هم می مانم.

وی همچنین درباره این مصاحبه گفت من در این مصاحبه به خبرنگار گفتم که اسمی از این خواننده ها نبرد چون آن را در حاشیه مصاحبه و به شوخی عنوان کردم اما این خبرنگار این مطالب را پررنگ کرد و مطالب اصلی را به حاشیه برد که البته از خبرنگاران بیشتر از این انتظار نمی رود.

اشراقی همچنین در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه عنوان کرد: من معمولا سالی یک بار مصاحبه جنجالی انجام می دهم. وی درباره اینکه چرا مطالبی که در روزنامه الشرق الاوسط به نقل از شما چاپ شده و تکذیب نکردید گفت نمی خواستم به موضوع دامن بزنم.

یکی از بانوان فعال در ان جی او های اجتماعی به اشراقی گفت: به آقای خاتمی سلام برسانید من امروز در این مراسم با لباس های رنگی آمده ام که اشراقی به وی گفت: باید رنگ را به جامعه بپاشیم.

طولانی شدن گپ و گفت بانوان حاضر در سالن باعثشد که مسئولان برگزاری مراسم چندین بار از میهمانان درخواست کنند که سالن را ترک کرده تا برای برگزاری مراسم بعدی آماده شود.