مشکلات حل شد؛ بیلبوردها را برداشتیم

پس از این همه سال ایستادگی مقابل رژیمی که چشم دیدن ایران و ایرانی را ندارد، چقدر آسان ارزشهای انقلابی به مسلخ میرود! آرمانها ذبح می شود برای چند روز چرب و شیرین دنیا! تا شاید کاخ سفید نشینان روی خوش به ما نشان دهند! زهی خیال باطل.

آن هنگام که عاشورای حسینی را حرمت شکستند، کف زدند و پایکوبی کردند آن از راه بیراه شدگان گمراه! فریاد وا اسلامای خیلی‌ها در نیامد. حرمت بنیانگذار این انقلاب را هم شکستند باز هم داد آنها در نیامد!

به دنبال راحتی و آسایش بیشتر دنیای خود هستند آنهایی که گمان می‌کنند می‌توان با برقراری روابط ایران و آمریکا به تفاهم رسید و به ماه عسل رفت! ماه عسلی تلخ که کام همان‌هایی که سینه چاک کرده‌اند بیشتر از بقیه تلخ خواهد کرد.

همان‌هایی که تهمت می‌زنند و افترا می‌بندند به آنهایی که مخالف گفت‌وگوی ایران و آمریکا و آنگاه برقراری روابط هستند و می‌گویند آنها مخالفند چون نانشان در آن است!؟ نان شما در چیست!؟ فرصت طلبان و سوء استفاده چیان همیشه بوده‌اند و خواهند بود.

اما موافقان ذوق زده از سر چه بر سر ذوق آمده‌اند!؟ ذوق زدگی آنها از برای راضی کردن مردمی است که زخم خورده آن رژیم هستند. آنهایی که سینه چاک می‌کنند برای برقراری رابطه با آمریکا چگونه می‌توانند فراموش کنند آن جنایاتی که دولتمردان آمریکایی علیه مردم ایران مرتکب شدند. فقط تصاویر قربانیان هواپیمای مسافربری ایران که از سوی ناو آمریکایی سرنگون شد به یاد بیاورید.

قلیان کشیدن خانوم‌ها مهم است! آن هم در انظار باید برقرار شود این فرهنگ غلط، سخنان سخیف و اهانت آمیز به خانواده‌های شهدا و خود شهدا گفته می‌شود، ولایت امیر مؤمنان مولای عشق و معرفت زیر سوال می‌رود هرچند عذرخواهی هم می‌شود اما آب ریخته را چگونه می توان جمع کرد. تحریف در سخنان و مواضع حضرت امام هم می‌شود برخی اعتراض می‌کنند و برچسب افراطی به آنها اهدا می‌شود و حتی می‌گویند هشدار دادم افراط گری ممکن است به ترور بینجامد!؟

و اکنون تحمل چند تابلو و بیلبورد را هم ندارند که آن نشان دهنده ماهیت واقعی صداقت آمریکا است. دردشان آمده که چرا چنین تصاویری در شهر نصب شده است!

چه عکسی در سطح شهر نصب شود تا شما را خوش آید؟ هنوز اتفاقی نیفتاده اینگونه رفتار می‌کنند وای به روزی که دست چدنی و شیطانی آمریکا را هم بفشارند!

به ایران و ایرانی اهانت می‌شود، دولت آمریکا به خاطر این توهین عذرخواهی نمی‌کند و تنها تکذیب می‌کند آنگاه آنهایی که سودای آمریکا در سر دارند تابلوهای صداقت آمریکایی‌ها را مانعی بر سر برقراری روابط می‌دانند. آمریکایی‌ها توهین می‌کنند ما بیلبوردهایی که هیچ اهانتی هم ندارد جمع می‌کنیم.

هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز آمریکایی‌ها با ما دشمن هستند. توجه کنید ما با آمریکایی‌ها دشمن نیستیم آنها با ما دشمن هستند.

گمان نکنید که ما هم که اینگونه می‌گوییم مخالفیم ما مخالف نیستیم اما خوشبین هم نیستیم. دلمان هم ضعف نمی‌رود. دل ضعفه را برای همان‌هایی می گذاریم که ذوق زدگی‌شان آمریکایی‌ها را هم به وجد آورده است.

خوب! این هم از این تابلوها برچیده شد و رفت. همه چیز خوب عالی شد. تمام! خوش به حالتان. ما همچنان نان آمریکاییها را نخواهیم خورد. چون میدانیم این نان زهر آلود است. مردم به نتیجه رسیده بودند که نمیتوان به آمریکا اعتماد کرد آنهایی هم که نرسیده بودند در این روزها یا رسیدند یا خواهند رسید.