بررسی عملکرد تروریست‌ها در دستور کار مذاکرات۱ + ۵ قرار گیرد

به گزارش افکارنیوز، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی از قبیل ریگی و جندشیطان، افزود: ریگی یکی از سران گروه تروریستی بود که پس از دستگیری توسط مأموران امنیتی ایران به صراحت اعلام کرد که تمام اقدامات خود را با همفکری و همسویی سران آمریکایی انجام داده است به همین علت باید سران آمریکایی جوابگوی اینگونه تحرکات تروریستی در منطقه‌ خاورمیانه به ویژه مرزهای کشورمان باشند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس، تصریح کرد: اقدامات تروریستی در منطقه خاورمیانه منجر می‌شود که ثبات امنیتی در این منطقه دچار اشفتگی شود می‌شود زیرا خاورمیانه یکی از مهمترین نقاط استراتژیک جهان معاصر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بر طبق اسناد، سران آمریکایی همواره حامی تروریست‌ها بوده اند، افزود: بررسی عملکرد تروریست‌ها در دستور کار مذاکرات۱ + ۵قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با ابزار تاسف از شهدات تعدادی از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی سراوان تاکید کرد: شهادت سربازان این مرز و بوم، دل هر ایرانی را به درد آورده است و سزاوار است که هیئت مذاکرهکننده ایران نسبت به این موضوع واکنش منحصر به فردی از خود در مذاکرات آتی ۱+۵ داشته باشد.