«کارگزاران» برای «اصلاحات» نسخه نپیچند

به گزارش افکارنیوز، آزادی آزادمنش عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به مطرح شدن برخی نام‌ها از سوی کرباسچی به عنوان سرلیست مشترک کارگزاران و اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم گفت: تحلیل و تفسیر این آقایان این سؤال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا واقعا آنها به این حد از بلوغ سیاسی رسیده‌اند که فضای کشور را برای دو سال آینده رصد کنند؟

وی بر همین اساس ادامه داد: صحبت از انتخابات مجلس دهم بسیار زودهنگام، ناپخته و غیرمنطقی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تا زمانی که مدیرکل یک حزب در عرصه سیاسی نباشد و ارکان آن بدون مجوز باشد، حزبی وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر حزبی به نام اعتماد ملی وجود ندارد.

آزادمنش با بیان اینکه نمی‌توان منکر توانمندی کارگزاران شد، خاطر نشان کرد: ولی اینکه احزاب چقدر می‌توانند بر سایر گروه‌های سیاسی رهبری داشته باشند، جای سؤال است.

نماینده مجلس ششم با بیان اینکه همه افراد کارگزاران محترم و دارای کارنامه برجسته در انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: اما این دلیل نمی‌شود که یک گروه سیاسی برای بقیه نسخه بنویسد.

این فعال سیاسی اصلاحطلب در پایان متذکر شد: در درون اصلاحطلبان نیز شخصیتهای توانمندی هستند که تاکنون مهلتی برای اعلام وجود پیدا نکردهاند و میتوان از آنها استفاده نمود.