ارائه طریق مراجع تقلید برای رفع خلاهای قانونی حوزه زنان

به گزارش افکارنیوزاز قم، شهیندخت ملاوردی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند را شاکریم در شهر کریمه اهل بیت(ع) و در محضر علما حضور داریم اظهار کرد: هدف از این دیدار کسب فیض از مراجع تقلید در ابتدای کار است.

وی افزود: مراکزی که با عنوان خدمت‌گزاری ملت ایران به ویژه در امور زنان و خانواده تشکیل می‌شوند هدفی جز ارتقای جایگاه خانواده و اهمیت آن ندارند؛ ارتقای جایگاه و نقش زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور در مناسبات اجتماعی و خانوادگی در دستور کار این مراکز قرار دارد.

معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه در برخی خانواده‌ها ظلم‌هایی به زنان صورت می‌گیرد عنوان داشت: فرهنگ‌سازی و رفع خلاء‌های قانونی در این زمینه باید در اولویت قرار گیرد؛ نهاد مرجعیت شیعه با توجه به اهمیتی که در جامعه ما دارد می‌تواند در این حوزه حلال بسیاری از مشکلات باشد.

وی ادامه داد: برای رفع خلاهای قانونی نیازمند ارائه طریق از مراجع تقلید هستیم و سعی داریم ارتباط خود را علما و مراجع همچنان حفظ کنیم و با کسب فیض از محضر این بزرگواران راه سختی را که پیش رو داریم طی کرده و زنان ایرانی را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانیم.