عليرضا مقيمي در گفتوگو با خبرنگار فارس درباره كشف كيف شاه مخلوع در صندوق عقب خودروي شخصي وي گفت: صندوق عقب خودروي "رولز رويس " شاه مخلوع كه در انبار مجموعه نگهداري ميشد پس از گذشت بيش از ۳۰ سال از انقلاب اسلامي به تازگي باز شده است كه يك كيف چرمي متعلق به محمد رضا پهلوي در آن وجود دارد.

وی درباره محتویات این کیف اظهار داشت: بخشی از اسناد اداری و اسناد متعلق به جنگ جهانی دوم در کیف موجود است. نامه‌‌ای از وزیر امور خارجه به شاه و پوشه متعلق به وزیر امور خارجه نیز بخشی از محتویات داخل کیف است.

به گفته مدیر مجموعه تاریخی نیاوران، کیف چرمی قهوه‌ای شاه مخلوع در همان سال ۵۷ در جریان انقلاب شکوهمند ایران، در صندوق عقب خودروی رولز رویس شاه قرار گرفته شده است.

مقیمی ادامه داد: از این خودرو در دنیا تنها ۲ نمونه وجود دارد.

وی درباره نحوه چگونگی کشف این کیف گفت: این کیف زمانی کشف شد که قرار شد مجموعه نیاوران به مناسبت عید فطر امسال نمایشگاهی از خودروهای دربار برپا کند. در این نمایشگاه که قرار است ۴ خودرو و ۸ موتور سیکلت به نمایش گذاشته شود، خودروی رولز رویس شاه مخلوع نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی نیاوران تأکید کرد: خودروی شاه مخلوع برای نخستین بار است که به نمایش گذاشته می‌شود و طی این سال‌ها سوئیچ این خودرو موجود نبوده است.