فتنه‌گران باید اعدام می‌شدند

به گزارش افکارنیوز،حجتالاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه اخیر محمدرضا خاتمی با یک روزنامه اصلاحطلب، گفت: اینگونه اظهارات نتیجه سعه صدر و رأفت بالای نظام جمهوری اسلامی است، کسانی که از سردمداران فتنه سال ۸۸ بودند به جای اعدام در حبس شدند آن هم نه بصورت انفرادی و یا حتی در زندان بلکه در خانه خود و در نهایت آسایش.

وی ادامه داد: نتیجه این کار این می‌شود که فرد خبیثی همچون محمدرضا خاتمی چنین ادعایی را مطرح کند که ما در سال ۸۸ از حق خود گذشته‌ایم و دولت روحانی را ما بر سر کار آورده‌ایم و به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویا آنها از مردم طلبکار بوده‌اند در حالیکه اینها بدهکار ملت بوده و هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مادامی که فتنه‌گران سال ۸۸ از جنایت خود عذرخواهی نکنند به عنوان مجرم شناخته می‌شوند اما این رأفت نظام ماست که در فضای بعد از فتنه ۸۸ با این مجرمین با عطوفت برخورد کرده است.

طاهری خاطرنشان کرد: امیدواریم اینگونه برخوردهای رئوفانه نظام که نشان‌دهنده روحیه بالای مسئولان نظام است موجب سوءاستفاده امثال محمدرضا خاتمی نشود و آنها حداقل و حداقل از مردم به خاطر فتنه سال ۸۸ عذرخواهی کنند. فتنه‌ای که پشت صحنه آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اینگونه اظهارات وقاحت، بی‌شرمی و پررویی امسال محمدرضا خاتمی را نشان می‌دهد که اینچنین بزرگواری مردم را با دهن‌کجی پاسخ می‌دهند.

رضا خاتمی در گفت‌وگو با یک روزنامه اصلاح طلب، مدعی شده که انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور، پیروزی اصلاح‌طلبان است.

وی مدعی شده است: «اصلاح‌طلبان در حوادث۸۸ از حق خود گذشتند و مردم هم پاداش طلب اصلاح‌طلبان را در ۲۴ خرداد دادند.»

خاتمی همچنین انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ را شبیه ۲ خرداد ۷۶ دانسته و مدعی شده است که صحبتها و برنامهها و مواضعی که آقای روحانی گرفته، در عمل نشان می داد که برنامه، برنامهای اصلاح طلبانه است.