مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت جریان اصولگرایی است

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان به سران سه قوه درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: برخی از افراد با استفاده از رانت قدرت و ثروت به ثروت‌های نجومی در کشور دست پیدا کرده‌اند این افراد خود را به عنوان منجی و فرشته نجات کشور قلمداد کرده و ظرفیت اقتصادی کشور را روانه خزانه شخصی خود کرده‌اند.

وی افزود: ضعف مدیریتی توسط برخی از مدیران باعثشده تا این افراد با سوء‌استفاده در مجموعه مدیریتی آنها همچون اختاپوس چنگ انداخته‌اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: ارتباطات ویژه و ضعف مدیریتی موجب ایجاد مفسدین اقتصادی در کشور شده و ایجاد این طیف مانعی جدی بر سر برقراری عدالت در توزیع فرصت‌های اقتصادی به شمار می‌رود.

سلیمی ادامه داد: سؤال اینجاست که چرا همه فرصت‌ها در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته در حالی که این افراد نه استعداد خاصی دارند و نه منجی جامعه و مردم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت جریان اصولگرایی است، گفت: اصولگرایان اجازه نمیدهند اموال بیتالمال را عدهای به غارت ببرند.