به گزارش افکارنیوز، سایت حق‌العمل‌کار انتخاب ضمن حمله به نمایندگان مجلس به جای توبیخ وزیر ارشاد و دادن کارت زرد به وی، می‌نویسد: با این وجود اقدام نادرست نمایندگان در مورد دادن کارت زرد به وزیر ارشاد نباید موجب شود که اقدام شتابزده هیئت نظارت بر مطبوعات در توقیف نشریه یالثارات حسین را قابل قبول تلقی کنیم. توقیف نشریه‌ای متعلق به جریانی از افراطیون که نه مخاطب چندانی دارد و نه تاثیر منفی بر افکار عمومی تنها بهانه‌ای برای مظلوم‌نمایی افراطیون فراهم می‌کند.

انتخاب می‌افزاید: اگر هیات نظارت بر مطبوعات در برخورد با این گونه تخلفات جدی است چرا با رسانه‌های اصلی افراطیون که به تشویش اذهان عمومی و تخریب دولت می‌پردازند کاری ندارد؟ آیا مطالب این روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها که مخاطبینی ده‌ها برابر یالثارات دارند، بدتر از یالثارات نیست! تنها نتیجه این اقدام، دادن فرصت مظلوم‌نمایی است.

یادآور می‌شود تظاهر رسانه‌های آلوده‌ای مانند انتخاب به حمایت از دولتی که شعار مبارزه با فساد و مفسدین اقتصادی سر می‌دهد، پیش از هر چیز هتک حیثیت دولت محترم است؛ ضمن اینکه دعوت آنها به تعطیلی خبرگزاری‌ها و نشریات اصلی، ضربه مضاعفی به اعتبار دولت می‌باشد.