تشکیل ۲ تیم ویژه در دادستانی درباره پرونده زنجانی

به گزارش افکارنیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به مطرح شدن پروندهبابک زنجانیدر ستاد مذکور، گفت: این ستاد در جلسه گذشته خود بحث‌های مفصلی پیرامون این پرونده انجام داد.

وی با بیان اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پرونده‌ها را به صورت کلی بررسی کرده و در برخی مواقع به دنبال راهکارهایی برای پشتیبانی است، تصریح کرد: زمانی که رئیس یک شرکت به زندان می‌افتد، شرکت از هم می‌پاشد که برای جلوگیری از این اقدام ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وارد می‌شود تا کارخانه فعالیت خود را ادامه داده و ضمن حفظ نیروها در راستای تولید حرکت کند.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: قوه قضائیه نیز در راستای پرونده به وظایف خود عمل می‌کند و مباحثقضایی را پیگیری می‌کند.

یوسفیان‌ملا با اشاره مجدد به پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: سازمان بازرسی کل کشور، دادستان تهران و دیوان محاسبات به صورت جدی این پرونده را پیگیری می‌کنند؛ البته ۲ تیم در سازمان بازرسی و دادستانی تهران برای پیگیری ویژه این پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان دادستانی تهران و سازمان بازرسی کل کشور برای پیگیری پرونده سفرهای برون‌مرزی هم داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این کارشناسان طی سفرهایی به روسیه وتاجیکستان اسناد ارائه شده درباره پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی توسط وی را پیگیری کردند تا مشخص شود این اسناد چگونه به دست آقای زنجانی رسیده است.