نتیجه مذاکره با آمریکا تحقیر مردم در صف سبد کالا!

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات اظهار داشت: تا دیروز عده‌ای می‌گفتند اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم مشکلات کشور حل خواهد شد اما امروز می‌بینیم نه تنها این بحث‌ها مشکلات ما را حل نکرده است بلکه مردم را نسبت به آینده کشور نگران کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دولتمردان باید به جای اعتماد و وقت گذاشتن برای آمریکا و خارجی‌ها به مردم خود اعتماد کنند، اظهار داشت: امروز شاهدیم که جبهه استکبار دست به تحقیر عزت جمهوری اسلامی ایران زده است بنابراین باید قوای داخلی خود را تقویت کنیم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات از طرح «سبب کالا» که از چندی پیش توزیع آن به مردم صورت گرفته است انتقاد و تصریح کرد: آقایان بعد از چندین سال مجدداً عقبگردی داشته و طرح «کوپنیزم» را انجام می‌دهند که به عقیده من نتیجه مذاکره با آمریکا، تحقیر مردم در صف سبد کالا است.

فومنی اضافه کرد: طرح سبد کالا تاکنون در برخی استان‌های کشور تلفات جانی نیز به دنبال داشته است بنابراین دولت باید درخصوص این طرح تجدید نظر کند چراکه شأن مردم ایران این صف‌های طولانی نیست.

وی با بیان اینکه جامعه ما امروز در بحرانی ترین حالت اجتماعی و اقتصاد فراگرفته است خاطرنشان کرد: در توزیع سبد کالا باید نظارت شود چراکه ما افرادی را می‌شناسیم که جز طبقه ثروتمند جامعه هستند اما سبد کالا به آنان تعلق می‌گیرد، در حالی که بسیاری از مردم طبقه ضعیف از این امتیاز محروم هستند.

وی خطاب به دولتی‌ها گفت: آقایان دولت تدبیر و امید! تا به امروز که تدبیر و امیدی لمس نکردیم. امیدواریم در ادامه راه شاهد تحقق واقعی شعار‌هایتان قبل از انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به تهدیدهای مکرر مسئولان آمریکایی علیه ایران گفت: وزیر خارجه باید در مقابل تهدیدهای آمریکاییها واکنش نشان دهد، وقتی آنان دم از گزینه نخنمای خود علیه نظام میزنند ما هم در جواب به شجاعت بگوییم گزینه دفاعی بر روی میز خود داریم و اگر آنها کوچکترین کاری انجام دهند همه منطقه را بسیج خواهیم کرد.