ما برای نبرد بزرگ آماده ایم
گروه سیاسی

- طبق اعلام ستاد دهه فجر انقلاب راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارشافکارنیوز، در مسیرهای راهپیمایی از دقایقی قبل از شروع این همایش مردمی، خانواده ها و جوانان ایرانی در گروه ها و دسته های مختلف راهپیمایی خود در مسیرهای دهگانه را آغاز کرده اند. پرچم ایران، تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در دستان راهپیمایان دیده می شود.

برخی دیگر از جوانان با در دست داشتن پلاکاردی که نشان می داد ایران به تحریم ها " نه " گفته است در مسیر راهپیمای قرار گرفتند.

در جمع مردم حاضر در راهپیمایی تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان را با حضوری پرشور می توان مشاهده کرد.

در طول مسیر راهپیمایی نیروهای راهنمایی و رانندگی تهران، نیروی انتظامی و ماشین های آتش نشانی مستقر شده اند.

شعارهای امسال در راهپیمایی شکوهمند پیروزی انقلاب رنگ و بوی مذاکرات با آمریکا دارد که از جمله این شعارها می توان به «سازش ما با آمریکا، محال است محال است»، «می میریم می میریم، سازش نمی پذیریم» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» اشاره کرد.

مردم همچنین پلاکاردهایی با مضمون " مابرای نبرد بزرگ آماده ایم "، " ما مشتاق گزینه های روی میزیم " به مواضع جنگ طلبانه آمریکایی ها پاسخ دادند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بازار رنگ آمیزی چهره و دستها نیز گرم بود به طوری که عده ای با منقش کردن دستها و صورتشان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران سعی در نشان دادن تعهد و عرق خود به پرچم سه رنگ اسلامی ایران بودند.

همچنین پلاکاردهایی با مضامینی نظیر "ایران هشتمین کشور هسته ای جهان است و هفتمین کشور سازنده ناو و ناوشکن" در دستان مردم بود که حکایت از پیشرفت های شگرف جمهوری اسلامی پس از ۳۵ سال از به ثمر رسیدن انقلاب بود.