اختلاف نظر میان شمخانی و اعضای کمیسیون
گروه سیاسی-

درحالیکه علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن از جلسه توجیهی با نمایندگان مجلس سخن گفته بود برخی از اعضای این کمیسیون برگزاری چنین جلسه‌ای را تکذیب و بر مطالبات قبلی خود تاکید کردند.

به گزارشافکارنیوز؛ خبر برگزاری رزمایش موشکی سپاه که گفته شد به دلیل مخالفت شورای عالی امنیتی ملی لغو شده با واکنش علی شمخانی دبیر این شورا مواجه شد.
شمخانی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تکذیب این خبر گفته بود تست موشکی انجام شده و با نمایندگان نیز در ابنباره جلسه مشترک داشته و ان‌ها را توجیه کرده‌ایم.

با این حال سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد داشتن جلسه با شمخانی برای بررسی عدم برگزاری رزمایش موشکی سپاه به خبرنگار افکارنیوز گفت: آقای شمخانی چنین جلسه‌ای را با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نداشته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار کرد: در ابتدا برخی مطرح کردند که شورای عالی امنیت ملی جلوی برگزاری این اجلاس را گرفته است که آقای شمخانی این موضوع را تکذیب کرد

نقوی حسینی افزود: هنوز دلایل عدم برگزاری این رزمایش به طور دقیق مشخص نیست ولی ما از مسئولان زیربط این موضوع را پیگری می‌کنیم.
جواد کریمی قدوسی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها با رد ادعای شمخانی مبنی بر برگزاری جلسه با اعضای کمیسیون گفته است: هیچ جلسه‌ای بین نمایندگان و دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار نشده و اکثر نمایندگانی که به رئیس‌جمهور تذکر دادند، با بنده تماس گرفتند و درباره اظهارات آقای شمخانی سؤال کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما نه تنها قانع نشدیم بلکه همچنان روی حرف و تذکر خود هستیم. چون بحثی نبوده که قانع بشویم.

وی افزود: رزمایش موشکی سپاه مظهر اقتدار و امنیت ملی است و مردم مدام به ما اعتراض میکنند که چرا که دولت از این رزمایش حمایت نکرده است.