دشمن در حال بازتولید فتنه ۸۸ است

به گزارش افکارنیوز، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به بیانیه مداخله جویانه اخیر وزارت خارجه آمریکا مبنی بر لزوم آزادی سران فتنه اظهار کرد: یکی از واقعیت‌های تلخ فتنه سال ۸۸ این بود که فتنه توسط کسانی به وجود آمد که سر در آخور سرویس‌های امنیتی و جاسوسی دشمن داشتند.

وی ادامه داد: به همین دلیل در آغاز این فتنه عده زیادی از سیاستمداران و روزنامه‌نگاران به اروپا و آمریکا فرار کردند و در رسانه‌های خبری آنها شروع به لجن‌پراکنی علیه ایران کردند.

انبارلویی تصریح کرد: ‌ فتنه یک شورش علیه جمهوریت، اسلامیت و نظام بود، مقام معظم رهبری هم بارها به فتنه‌گران توصیه کردند که حساب خودتان را از دشمن جدا کنید اما آنها هرگز چنین کاری را انجام ندادند.

وی افزود: ما همواره این موضوع را مطرح می‌کردیم که سران فتنه به اجانب وابسته هستند و از آنها خط می‌گرفتند ولی عده‌ای بی‌مهابانه این موضوع‌ را تکذیب می‌‌کردند اما امروز بعد از ۴ سال دستگاه سیاست خارجی آمریکا با انتشار بیانیه مداخله جویانه‌اش رسماً صحبت‌های ما را در این خصوص تائید کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه از نظر غربی‌ها فتنه هنوز پایان نیافته و ادامه دارد، گفت: ‌دشمن در حال بازتولید فتنه ۸۸ است و این موضوع را از طریق رفع حصر سران فتنه دنبال می‌کند و متأسفانه عده‌ای هم در داخل در خط آمریکا همین سیاست را دنبال می‌کنند و‌ به نظرم این یک آرزو و سرابی دست‌نیافتنی برای آنهاست.

انبارلویی‌تأکید کرد: مردم ما در قیام ۹ دی موضع نهایی خودشان را نسبت به سران فتنه اعلام کردند و آنها هرگز اجازه باز تولید نمونه‌ای از فتنه ۸۸ را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق مداخله در امور داخلی ایران همین بیانیه وزارت خارجه آمریکاست، گفت: آمریکایی‌ها در قرارداد الجزایر متعهد شدند که در رابطه با مسائل داخلی ایران دخالت نکنند اما از همان روز اول قرارداد، زیر عهد و پیمان خود زدند و با تغییر جنگ سخت به جنگ نرم همچنان مصمم هستند که در امور داخلی ایران دخالت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: البته واکنش ملت ما هم نسبت به این مداخله مشخص است مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از سال‌های پیش سر دادند و این نشان از نفت ملت ایران از مداخلات آمریکا دارد.

انبارلویی تاکیدکرد: دولت باید رسما نسبت به این مداخله‌اعتراض کند و اعتراض خود را در مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل به ثبت برساند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مفاد منشور سازمان ملل احترام به استقلال ملت ها و دولتهای مشروع و عضو سازمان ملل است و نمونهایی بارز از مداخله در امور داخلی ما انتشار چنین بیانیهای از سوی دستگاه سیاست خارجی آمریکاست.