حاشیه جالب نشست اصلاح طلبی فائزه هاشمی

به گزارش افکارنیوز، فائزه هاشمی درنشست آینده اصلاح‌طلبی مطبوعاتو اصلاح‌طلبی که از سوی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد به بررسی مسائل مربوط در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای در کشورمان پرداخت. این نشست که با حضور فعالین رسانه‌ای برگزار شده بود حاشیه‌های جالبی را به همراه داشت.

*فائزه هاشمی که اخیراً به ریاست انجمن دفاع از آزادی مطبوعات انتخاب شد به عنوان سخنران در این جلسه دعوت شد، این امر در حالی صورت گرفت که وی در پاسخ سوالی مبنی اهداف این انجمن چیست و چه تاثیری بر روند مطبوعات در کشور خواهد داشت گفت: من سخنگو نیستم و تنها ریاست این انجمن را بر عهده دارم.

*رییس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در ابتدای سخنان خود برخورد با روزنامه‌ای که به عنوان تریبون جبهه ملی لایحه قصاص را زیر سوال برد، متغایر با قانون اساسی و فلسفه انقلاب اسلامی دانست و گفت: امیدوارم مسئولان با اینگونه اقدامات برخورد کنند.

*دختر هاشمی بر خلاف پدرش در هنگامی که حاضرین جلسه بیش از یک سؤال را پیوسته می‌پرسیدند اعلام کرد که حافظه من یاری نمی‌کند و سن و سالی از من گذشته است.

*فائزه هاشمی با بیان اینکه در دوران بعد از دوم خرداد چند تن از وزرای خاتمی با فعالیت زنان در جامعه مخالفت کردند، خاطرنشان کرد: ‌ با وجود با آنکه انتظار می‌رفت وزرای خاتمی به عنوان افرادی اصلاح‌طلب از حضور زنان در کابینه دولت اصلاحات استقبال کنند اما آنان با این امر مخالفت کردند بنابراین اصلاح‌طلبان نیز که به قدرت رسیدند اصلاح‌طلبی یادشان رفت و در این زمینه باید گفت که اصولگرایان بهتر عمل کردند چرا که حداقل‌ احمدی‌نژاد یک وزیر زن در کابینه خود داشت.

*وی دربخشی دیگر از سخنان خود به بالا رفتن عمق و سطح تحلیل راننده تاکسیها در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: برایم جالب بود که یک راننده تاکسی از چنین سطح تحلیل برخوردار است.