رضوی‌فقیه مهره پیاده‌نظام است

به گزارش افکارنیوز، محمدعلی پورمختار امروز در همدان با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز اخیر رضوی‌فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان به سابقه معلوم و مشخص وی پرداخت و اظهار داشت: سخنان نابخردانه در ارتباط با زیر سئوال بردن اصل نظام و ولی فقیه از سوی کسی صادر شده که سابقه روشنی دارد.

وی با بیان اینکه این فرد سابقه مشخصی در مخالفت با مسلمات انقلاب و ارزش‌های دینی مردمی دارد، افزود: حال اگر این فرد معلوم‌الحال، برای خود فلسفه‌بافی می‌کند، جای تعجب ندارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاتحه اصلاح‌طلبان تندرو خوانده شده، گفت: رضوی‌فقیه به عنوان پیاده نظام این جریان، مهره کم‌ارزشی است که وی را جلو انداخته‌اند تا چنین مباحثبی‌پایه و اساسی را مطرح کند.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا عوامل پشت صحنه و صحنه‌گردانان این عروسک، می‌خواهند استفاده خود را از شرایط موجود ببرند، محک زدن فضای کشور و ارزیابی نوع برخورد با این سخنان را از دیگر اهداف آنان دانست.

پورمختار با بیان اینکه این سخنان قبل از آنکه قابل اعتنا باشد، برای خودنمایی و مطرح شدن، عنوان می‌شود، ادامه داد: این افراد با طرح این مباحثراه به جایی نمی‌برند و می‌توان گفت که فقط بر سر قبر بدون مرده گریه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تفکر این افراد سال‌ها پیش مرده و دیگر جایگاهی در بین مردم ندارد، تأیید این ادعا را در موضع‌گیری‌های مسئولان دولتی، احزاب، استاندار و ائمه جمعه در قبال افراطی‌گری‌ها دانست.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با این اقدامات مصداق تبلیغ علیه نظام برخورد کند، ابراز داشت: این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

این مسئول طرح چنین بحث‌های انحرافی از سوی اصلاح‌طلبان تندرو را به ضرر خود آنان دانست و گفت: مردم ایران ثابت کرده‌اند بصیر و آگاه بوده و حتی توجهی به این تندروها نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این گروه تندرو، مغضوب خود اصلاح‌طلبان نیز هستند، از اصلاح‌طلبان خواست در این خصوص موضع بگیرند و مرزبندی خود را با این جریان مشخص کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر اصلاح‌طلبان موضع خود را در این زمینه اعلام نکنند، بنده بر این دیدگاه که این جریان، اپوزیسیون است باقی می‌مانم.

پورمختار در پایان تأکید کرد: اگر اصلاحطلبان در این زمینه موضع شفافی نگیرند، عرصه سیاسی بیشتر از قبل به ضرر آنها تمام خواهد شد.