به گزارش افکارنیوز، وبسایت مشرق ضمن انتشار این خبر افزود: در جلسه اخیر اصلاح‌طلبان به ارزیابی عملکرد رسانه‌ای آنان در دوره دولت جدید پرداخته شده است. در این جلسه با اشاره به توقیف دو روزنامه بهار و آسمان به اتهام اهانت به مقدسات اسلامی، گفته شده ما با این نوع عملکرد وجهه خود را در میان متدینین از دست داده‌ایم. سردبیر یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که قصد دفاع از عملکرد رسانه‌های مکتوب اصلاح‌طلبان را داشت با اعتراضات حاضران، به حالت قهر جلسه را ترک می‌کند.

این گزارش همچنین می‌افزاید: در جلسه مسئولان رسانه‌ای جریان اصلاح‌طلب به بررسی عملکرد اصلاح‌طلبان در فضای مجازی پرداخته شده که در جمع‌بندی نهایی گفته می‌شود علیرغم تخصیص بودجه کافی به فرزند یکی از وزرای اسبق جهت بسیج نیروهای اصلاح‌طلب در فضای مجازی، وی کمترین توفیقی در این باره داشته و هنر وی بر باد دادن پول‌ها و امکانات تخصیص داده شده بوده است.

یکی از حاضران در جلسه با اشاره به قدرت نرم‌افزاری و رسانه‌ای نیروهای اصولگرا می‌گوید: «این قدرت در حال حاضر تبدیل به یک دشمن قوی و سدی مستحکم در برابر ما شده و ما توان لازم برای مقابله با آنها را نداریم.»

یادآور میشود روزنامه خورشید از سوی حلقه انحرافی و با بودجه تامین اجتماعی راهاندازی شد اما مدیر مسئول آن به دولت جدید گرایش پیدا کرد و با این وجود این روزنامه پس از مدتی تعطیل گردید.