صداوسیما تریبون اختصاصی دولت نیست

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس سازمان صدا و سیما عصر امروز در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در خصوص ارتباط دولت و صدا و سیما گفت: تعامل میان صدا و سیما و دولت بهتر شده است و حتی شاهد بودیم مجلس از بودجه صدا و سیما حمایت کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین همه قوا در زمینه هدفمندی یارانه‌ها افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی شده و همه برنامه‌های خود را در زمینه هدفمند کردن یارانه‌ها آماده کرده‌اند و هماهنگی بین طرفین صورت گرفته است.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به انتقادات وارد شده به رسانه ملی اظهار داشت: شاهد بودیم که اکثر اعضای دولت در برنامه‌های مختلف صدا و سیما مانند گفت‌وگوی ویژه خبری و برنامه پایش حضور داشتند.

وی با بیان اینکه صداوسیما تریبون دولت نیست، تاکید کرد: همه قوای سه‌گانه برای اجرایی کردن سیاست‌های کلی نظام با یکدیگر همکاری می‌کنند که رهبر معظم انقلاب نیز در این امر تاکید کرده است. همچنین در دولت سابق نیز این امر و همکاری‌ها وجود داشت.

معاون پارلمانی صدا وسیما در ادامه درباره حضور خود در اجلاس خبرگان رهبری افزود: من فقط به این اجلاس آمده‌ام تا با تعدادی ازنمایندگان خبرگان دیدار کنم.

میرتاجالدینی در پاسخ به سوالی درباره انتقاد برخی از نمایندگان مجلس درباره توافقنامه ژنو گفت: آقای مهندس ضرغامی درباره این مسئله نامه نوشته است و هدف صدا و سیما حمایت از مسائل و سیاستهای کلان نظام است.