با توجه به این که جوابیه نویسی ، آن هم از نوع خیلی قانع کننده اش در سال های اخیر مد شده ، خبرها و بریده هایی از جوابیه های محشر ، جهت ثبت در تاریخ و ایضاً کوبیدن مشت محکم بر دهان خودمان را منتشر می کنیم:

*در انفجار فاز سه پالایشگاه آبادان که بلافاصله بعد از افتتاح زودهنگامش توسط احمدی نژاد صورت گرفت، بیش از ۲۰ نفر کشته و مجروح شدند.

… متاسفانه آن سایت که توسط موساد و سازمان اطلاعاتی پاناما تغذیه مالی و فکری می شود(اسنادش هم موجود است) باز هم نیمه خالی لیوان را دیده و به بزرگنمایی پرداخته است و از کشته و مجروح شدن عده ای از کارگران و مهندسان پالایشگاه سخن گفته است و این در حالی است که هزاران نفر در این انفجار نه تنها کشته نشده اند بلکه از دماغشان هم خون نیامده است که آن سایت معلوم الحال به این موضوع اشاره نکرده است….

*به چه حقی با شرکت فیاک کیش که هیچ گونه رتبه و گریدی ندارد، قرار داد صدها میلیاردی برای احداثسالن اجلاس کیش بستید و ۵ میلیارد هم پول بیت المال را به آن دادید؟

… باز هم این سایت «عقب مانده» اقدام به لجن پراکنی نمود….

* برغم گذشت مدت ها از فاجعه شرم آور رها کردن بیماران در بیایان های اطراف تهران، وزیر بهداشت هنوز عذرخواهی نکرده است.

… از آن سایت وزین انتظار می رود انتظار نداشته باشند مسوولان میهن عزیزمان با تقلید از کفار ژاپنی در عذرخواهی های گاه و بیگاه، فرهنگ غنی خودمان را نادیده بگیرند.
ضمن آن که اگر قرار باشد وزیر محترمه ما عذرخواهی نمایند باید کار و زندگی خود را رها کنند و از صبح تا شب عذرخواهی نمایند که در این صورت آیا جواب بر زمین ماندن برنامه های وزارتخانه را آن سایت محترم خواهد داد؟
لذا انتظار می رود آن سایت ضمن عذرخواهی از وزیر ما، جوابیه حاضر را در اولین فرصت منتشر نماید ….

* دولت از کجا به ۹ میلیون نفر در زمان انتخابات پول داد؟

… دوستان «اصولگرای پیشرو»!، با این پول ها، با دوستان خودشان قراردادهای میلیاردی می بندند، شما اعتراض می کنید، پول ها را دم انتخابات به مردم می دهند، شما اعتراض می کنید، به مستضعفان جهان می دهند شما اعتراض
می کنید؛ آخر این دولت مظلوم و پاکدست به چه ساز شما برقصد و اساساً باید معلوم شود که کدام کشور بیگانه به شما مأموریت داده است در این مقطع حساس چوب لای چرخ ما بگذارید؟ ….

* مطابق تفسیر شورای نگهبان، رئیس جمهور نمی تواند سرپرست وزارت نفت باشد.

… متاسفانه چنان نوشته اید " مطابق تفسیر شورای نگهبان " که انگار این شورا هر چه می گوید رد خور ندارد. مزید اطلاع آن سایت معلوم الحال و مجهول الهویه طبق ماده ۱۲۸ از بند ۱۵ تبصره ۲، آرا و نظرات شورای نگهبان فقط در موارد زیر قابل اجراست:
- تأیید صلاحیت رئیس ما برای کاندیداتوری ریاست جمهوری
- تأیید انتخاباتی که رئیس ما در آن رأی آورده باشد
- تأیید لوایح دولت که به تصویب مجلس رسیده باشد

بدیهی است به غیر از موارد فوق، بقیه نظرات شورای محترم نگهبان، صرفاً جهت خالی نبودن عرضه است و ارزش قانونی دیگری ندارد.
لذا انتظار می رود آن سایت مجهول الحال و معلوم الهویه، قبل از نگارش مطالب تخریبی، مروری بر قانون ما داشته باشد….