نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نوشت: فرمايشات آقاي احمدزاده(رييس سازمان ميراث) اگر حاكي از انحراف نباشد قطعا بيانگر كم بهره بودن از شعور سياسي است.
انحراف یا کم بهره بودن از شعور سیاسی!؟
به گزارش فارس، مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز طی مطلبی که در وبلاگ خود منتشر کرد، به انتقاد از برخی موضعگیری‌های رییس جدید سازمان میراثفرهنگی و گردشگری پرداخت.
کوچک زاده در این مطلب نوشت: مدتها بود که در مجلس شورای اسلامی همکاران نماینده از استان فارس تقریبا بدون استثنا مدعی بودند که فرد منصوب شده برای استانداری فارس(آقای احمدزاده) بسیار جوان است و از تجربه و پختگی لازم برای این مسئولیت برخوردار نیست و برای ادعای خود نیز شواهدی را ارائه می دادند که به دلیل مخلوط شدن با برخی نسبت ها که این روزها به وفور باب شده(مثل انتصاب به دلیل دوستی با رئیس دفتر و …) من کمتر به آنها توجه می کردم.
اخیرا با ملاحظه تغییر مسئولیت آقای احمدزاده و انتصاب ایشان به ریاست سازمان میراثمیراثفرهنگی، سخنرانی ای از ایشان در سایت سازمان منعکس گردید که در آن سخنرانی ایشان اظهار فرموده اند:
" امروز سازمان میراث‌فرهنگی با اهتمام و حداکثر حمایت از همه آن‌هایی که دلشان برای ایرانیت کشور می‌سوزد، آماده مساعدت و همکاری است. "
با خواندن این سخنرانی و به خصوص جمله فوق الاشاره به یاد فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در دیدار با جامعه مدرسین افتادم که در بخشی از آن فرموده بودند:
" حالا مثلا فرض کنید همین مسئله ایرانی گری و این ها که آن روز اشاره فرمودید. من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند. دیروز همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح کرد گفتم آقا اینقدر ایرانی گری، ایرانی گری نکنید یک تشری هم آنجا به او زدم. از این کار خوشم نمی آید… "
به نظرم فرمایشات آقای احمدزاده خصوصا بعد از اینکه رهبر عزیز انقلاب هم در دیدار با جامعه مدرسین آن تعابیر را به کار بردند، اگر حاکی از انحراف نباشد قطعا بیانگر کم بهره بودن از شعور سیاسی است. در مقابل اشغال پست های حساس و مهم توسط اینگونه افراد ما همان وظیفه ای را بر عهده داریم که در مقابل انحراف باید داشت.
اصرار بر چيزي كه رهبري به صراحت از آن ابراز انزجار مي كنند، اصرار كننده و هوادارانش را در چشم ما منفور مي سازد. نمونه هاي بسياري از افراد را در همين يكي دوسال فتنه مي توان نام برد كه عليرغم دارا بودن سوابق طولاني (قريب به دو برابر سن آقاي احمدزاده) در خدمت و انقلابي گري به خاطر بي توجهي به خواست و نظر رهبري و ولايت فقيه و اصرار بر نظرات خويش از چشم مردم حزب الله افتادند و لهذا از هر كس خود را مريد و مطيع ولايت مي داند متوقعيم تا در حيطه مسئوليت و اختيار خويش از چنين كساني براي همكاري استفاده نكند.