به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضابيگي در نشست شوراي برنامهريزي استان در شهرستان بستان آباد اظهار داشت: متاسفانه در مدت اخير شاهد برخي افعال نابهجا و دور از شان نمايندگي مجلس عليه مديران دولتي در استان هستيم كه آخرين مورد آن در سفر وزير محترم بهداشت روي داد.

وی افزود: در جریان سفر ایشان به شهرستان سراب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اقدامی تاسف بار از سوی نماینده این شهرستان در مجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفت که موجب تاثر مردم و مسئولان شد.

بیگی از برخی عملکردها و اقدامات نامناسب از سوی برخی نمایندگان مجلس علیه کارگزاران دولت در استان به شدت انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: از مجمع نمایندگان استان انتظار داریم که نسبت به این حرکت زشت عکس العمل نشان داده و از شان خود دفاع کنند.

بیگی افزود: در این باره با مردم شهرستان سراب نیز صحبت خواهیم کرد و از مدیران استان هم انتظار می رود این اقدام زشت را محکوم کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه این اقدامات را دنباله تبلیغات منفی مخالفان دولت عنوان کرد و با اشاره به اقدامات مهم دولت در حوزه اقتصادی اظهار داشت: برخی از مخالفان تلاش می کنند که مردم شیرینی دستاوردهای دولت را احساس نکنند؛ چرا که می‌دانند دولت بعدی نیز از جنس دولت دکتر احمدی‌نژاد خواهد بود.

وی افزود: دولت کارهای بزرگی را به نتیجه رسانده که همه آنها مصداق توانمندی و تلاش دولت برای توسعه و آبادانی ایران است؛ با این حال شاهد مواضع نابجایی علیه دولت هستیم.

بیگی به اظهار نظرهای برخی از نمایندگان مجلس در مورد دولت اشاره کرد و گفت: این که نماینده ای مثل آقای توکلی، همه اطرافیان رئیس جمهور را منحرف و مفسد معرفی می کند به هیچ وجه قابل قبول نیست و مجلس باید به این گونه اتهام افکنی‌ها واکنش نشان دهد.

وی تاکید کرد: دولت با وجود فضاسازی‌های منفی راه خود را در در رشد و توسعه ایران اسلامی با جدیت ادامه خواهد داد.