هرچه جلوتر می‌رویم انقلابی ماندن سخت‌تر می‌شود

افکار نیوز: سردار محمد علی جعفری در همایش بزرگ فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، حفظ نظام جمهوری اسلامی را تنها در پرتو محتوای غنی آن که ایستادگی و پایداری در مقابل دشمن و دفاع از احکام اسلامی همراه با عدالت محوری است، دانست و اظهار داشت: هرچه ارزش‌های اسلامی و الهی وجود دارد همه در محتوای انقلاب اسلامی نهفته است.
به گزارش ایلنا، وی افزود: پایبندی بر اصول جمهوری اسلامی و محتوای غنی آن امروز برای برخی از کسانی که زمانی انقلابی بودند و خود را در کنار امام می دانستند دشوار شده است و هرچه انقلاب اسلامی جلوتر می‌رود انقلابی ماندن و همراهی کردن انقلاب، سخت‌تر می‌شود.

گسترش و جهانی شدن انقلاب، آرزوی دیرینه امام(ره)
سردار جعفری گسترش و جهانی شدن انقلاب اسلامی را یکی از آرزوهای امام(ره) دانست و اظهار داشت: مسیر حرکت کنونی انقلاب اسلامی نسبت به دوران سازندگی و اصلاحات روبه رشد و پیشرفت است.

تعهد و تخصص، دو رکن اساسی برای پاسداری از انقلاب و نظام
وی " تعهد " و " تخصص " را دو رکن اساسی برای پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: اعضای هر مجموعه از سپاه باید دارای تخصص لازم برای بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز باشند، ولی این تخصص به تنهاییی کافی نبوده و معنویت، عشق و داشتن روحیه انقلابی محور قدرت سپاه برای پیشبرد مأموریت‌ها در راستای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام / ب.