مهمترین رویکردهای دولت در سال جدید

به گزارشافکارنیوز،عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد، اظهارداشت: ما برای اعتلای اسلام، دستاوردهای انقلاب و صیانت از خون شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این مسیر به دعای خیر و نفس مسیحایی جانبازان، نیازمندیم.

وی افزود: توفیقات به دست آمده در نظام اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است و ما به عنوان وارثان آنها باید در راستای تحقق آرمان‌های متعالیشان تلاش کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه هر راهی خارج از مسیر ولایت، ضلالت و گمراهی است، گفت: استمرار و دوام انقلاب، در پیمودن خط نورانی ولایت است.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش به توفیقات کشورمان در عرصه‌ی دیپلماسی خارجی اشاره و تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و پافشاری بر حقوق مسلم مردم، باعثشد تا دشمن در شرایط مساوی پای میز مذاکره بنشیند.

وی تاکید کرد: شرایط دشمن به گونه‌ای نیست که بخواهد چیزی را به ما تحمیل کند و ما نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری از اصول و حقوق خودمان عدول نخواهیم کرد.

وزیر کشور عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: طی همین مدت کوتاه شاهد ثبات و رونق اقتصادی و کاهش نسبی تورم بوده‌ایم.

رحمانی فضلی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطر نشان کرد: توانمند سازی اقتصاد مبتنی بر رهنمود های مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال و همچنین تقویت وحدت و انسجام از جمله مهمترین رویکردهای دولت در سال جاری است.

بر این اساس علاوه بر استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی و برخی مدیران مرتبط، وزیر کشور را در این دیدارها همراهی میکردند.