شیعه و سنی تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند

افكار نيوز:امام جمعه اهل سنت شیراز تأکید کرد: در ایران اسلامی، دین و میهن یکی است و همه زیر پرچم عدالت جمهوری اسلامی، فرمانپذیر دستورات رهبری میباشند.

عبد‌الکریم خواجه علی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حرام کردن اهانت به مقدسات اهل سنت را عمل به قرآن دانسته و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در کردستان، بر همه ثابت کرد که ایشان در راستای وحدت و اعتصام به حبل‌الله گام برمی‌دارند.
امام جمعه اهل سنت شیراز خاطر نشان کرد: میان اهل سنت و شیعه هیچ فرقی وجود ندارد، بلکه همه به دنبال انجام دستورات الهی هستند.
وی در تبیین وظایف علما و اندیشمندان اسلامی در راستای ایجاد وحدت، گفت: وظیفه تمامی علما و اندیشمندان اسلامی اعم از شیعه و سنی، این است که در نمازهای جمعه و محافل اجتماعی سخنان رهبری را تبیین و مردم را به وحدت و همدلی دعوت نمایند.
عبد‌الکریم خواجه علی با اذعان به اینکه مردم و علمای اهل سنت از فتوای رهبری، مسرور شدند گفت: علمای اهل سنت سخنان رهبر انقلاب را که در راستای مبانی قرآنی و سنت پیامبر(ص) و بزرگان دینی و مذهبی بود، الگوی خوب و با ارزشی برای مسلمانان می‌دانند.
امام جمعه اهل سنت شیراز خاطرنشان ساخت: با پخش سخنان رهبر معظم از رسانه ملی، علمای اهل سنت، با سند محکم‌تری مردم را به حفظ وحدت و یکپارچگی فرا خواندند.
وی، حفظ وحدت را خاستگاه اهل سنت برشمرد و عنوان داشت: پس از انقلاب اسلامی میان مسلمانان اتحاد بیش‌تری شکل گرفت و امید است آنان اتحاد خود را تقویت نموده و در برابر دشمنان استوار بایستند.
عبد‌الکریم خواجه علی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، مدارس علمیه اهل سنت در استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و… رونق بیش‌تری یافته است، اظهار امیدواری کرد خدمت دولت به پیروان اهل سنت ادامه یابد.
انتهای پیام / ب.