سفر نوبخت به منطقه زلزله زده شنبه

به گزارش افکارنیوز، محمدباقر نوبخت صبح امروز در بدو ورود به شهر زلزله‌زده شنبه با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، وی سپس با حضور در قطعه مربوط به متوفیان زلزله سال گذشته در شنبه یاد و خاطره آنان را گرامیداشت.

وی در همین ارتباط گفت: سفر ما به مناطق مختلف به خاطر بررسی مسائل و مشکلات است و پس از اینکه از نزدیک مسائل و مشکلات را ارزیابی کردیم نتایج را اعلام خواهیم کر د.

نوبخت افزود: ارزیابی نواقص و تبیین اقدامات انجام شده و نشده در ارتباط با زلزله شنبه و تلاش برای حل مشکلات مردم منطقه از دیگر اهداف سفر ما شنبه است.

در ادامه شماری از خانواده متوفیان زلزله، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و سالاری استاندار بوشهر نیز قول مساعد برای حل مشکلات را داد.

سپس نوبخت و هیئت همراه در منزل شهید بازدار از خانواده متوفیان زلزله شنبه دلجویی کرد، پدر شهید بازدادلر در حادثه زلزله شنبه جان خود را از دست داده بود.

نوبخت در این دیدار بیان کرد: حضور ما در این منزل برای ادای احترام به دو عزیزی است که یکی جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی فدا کرد و دیگری نیز به دلیل حادثه تاسف‌بار زلزله جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: وظیفه خود میدانیم نسبت به حل مشکلات زلزلهزدگان اقدام کنیم و بنده مسائل و مشکلات موجود در این منطقه را به هیئت دولت و رئیس جمهور گزارش خواهم کرد.