به گزارش افکارنیوز، غلامعلی رجایی می‌گوید: برای حضور در کشور عربستان از آیت‌الله هاشمی دعوت به عمل آمده و ممکن است ایشان امسال به عربستان سفر کنند، اما مقدمات این موضوع باید فراهم شود.

یادآور می‌شود غلامعلی رجایی که با فتنه‌گران در ارتباط است، اوایل مهرماه سال گذشته نیز با لحنی ذوق‌زده از دعوت ملک عبدالله برای سفر هاشمی به عربستان خبر داده و نوشت: نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک عبدالله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد، در تعبیری بسیار عاطفی و کم‌نظیر در پای نامه خود نوشته و امضا کرده است «اخوک عبدالله(برادر تو عبدالله). باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست. افسوس که بعضی نمی‌دانند.»!

در همین حال سیدمحمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون اسفند سال گذشته تصریح کرد: عربستان به القاعده در سوریه پول می‌دهد و برادر ملک عبدالله آدم کثیفی است اما خود او با هاشمی و خاتمی رابطه خوبی دارد!

وی در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای آرمان گفته بود: ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم.(!) القاعده و… این طرف هستند و رسما با شیعه بد هستند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند. برادر عبدالله آدم کثیفی است، خود عبدالله با ما به ویژه! آقای هاشمی و خاتمی خیلی خوب است.

ملک عبدالله چند سال پیش با هشدار درباره بیداری اسلامی گفته که سر مار در ایران است و باید سر مار را کوبید.

گفتنی است خاتمی نیز پیش از فتنه سال ۸۸ سفری به عربستان داشت. همچنین مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات که اکنون در لندن اقامت دارد، چند بار به عربستان رفته و مورد توجه مقامات سعودی قرار دارد.