ملاک تشخیص افراد فرمانبرداری از ولایت فقیه است

غلامعلي حدادعادل' ديروز در اين مراسم كه طي آن ياد و نام شهداي شهر ناغان از جمله 'سردار شهيد زال يوسفپور' نيز گرامي داشته شد افزود: فرمانبرداري و پيروي همه آحاد مردم از ولايت فقيه به عنوان ركن اصلي نظام جمهوري اسلامي لازمه دوام و بقاي نظام است.

وی با بیان اینکه نتیجه نافرمانی از ولایت فقیه سقوط است تاکید کرد: افراد باید در عمل ثابت کنند که فرمایش‌ فقیه عادلی که خداوند ولایت ایشان را برای ما ارزانی داشته و رهنمودهای ایشان، فصل‌الخطاب برای همه است.
این نماینده مجلس اطاعت از ولایت فقیه را با موضوع اعتقاد به مهدویت مرتبط دانست و اظهار داشت: مجلس، دولت و همه قوا و کارگزاران نظام باید اطاعت از ولی فقیه را به منزله آزمونی برای اعتقاد به مهدویت تلقی کنند.
حدادعادل با گرامیداشت مجاهدتهای امام خمینی(ره) و شهدا ادامه داد: همه دستاوردهای نظام مرهون حفظ آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: مجلس یک ایران کوچک و نشانه قدرت و حرف مردم است.
وی اظهار داشت: نامزدهای مجلس نهم باید با خلوص نیت و کار در راه خدا وارد عرصه شوند.
حدادعادل افزود: نامزدها منیت و هوی نفس را در انتخابات کنار بگذارند و برای خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شوند.

وي در ادامه با تجليل از مقام شامخ شهداي چهارمحال و بختياري به ويژه شهداي شهر ناغان گفت: طي سه دهه اخير به ياد ندارم كه مردم چهارمحال و بختياري كوچكترين موضع نامطلوبي نسبت به نظام داشته باشند و مردم اين استان هميشه پشتيبان ولايت فقيه بوده اند.