قدردانی دفتررییس‌جمهوراز همه اقشار استان ایلام

به گزارش افکارنیوز، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه، همدلی و همراهی شما مردم با ایمان، مقاوم و با نشاط در استقبال از سفر " کاروان تدبیر و امید " به استان ایلام و دیدار و‏‏ گفت وگو با مردم شریف آن استان که تجلی اخلاص وایثار بود؛ تعهد دولت را در خدمتگزاری، مضاعف نمود و نوید آینده ای درخشان را برای همدلی و تلاش بیشتر رقم زد.

برخود وظیفه می دانیم از طرف ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه؛ ضمن ستایش و تشکر صمیمانه از استقبال و میهمان نوازی گرم همه مردم شریف استان ایلام، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام، نمایندگان شریف مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علما و روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز، استاندار و مسئولان محلی، اصحاب رسانه، صداوسیما و سایرگروه‌های مردمی عزیز، توفیقات و سربلندی همگان را از خداوند متعال مسئلت نماییم.

بی شک با عنایات خداوند متعال و در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم آن دیارِ پر خاطره؛ و در سایه شکوفایی استعدادهای کم نظیر مردمی به ویژه جوانان مومن، با ذکاوت و پر طراوت استان ایلام، افقِ توسعه پایدار و روز افزون زمینه ساز تحقق همه برنامه ها و تصمیمات خواهد بود. ان شاء الله

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران