اطلاعیه‌ ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)

به گزارش افکارنیوز، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت معزز، جمعیت‌ها و احزاب وهمه وفاداران به راه و اندیشه امام راحل درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را کرده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

السلام علیک یا روح‌الله

ربع قرن از ارتحال ملکوتی آن یگانه دوران می‌گذرد. هم او که تنها برای خدا قیام کرد و با استبداد و استکبار به مبارزه برخاست.

امام عظیم‌الشان برای اعتلای کلمه توحید و به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) از خرداد ۴۲ نهضت را آغاز و همگان را نسبت به مخاطراتی که اسلام عزیز را تهدید می‌کرد آگاه نمود. از آن روز تاکنون مبارزه با استعمار، استبداد، تحجر و واپسگرایی ابعاد عظیم جهانی یافته است.

بیست‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با اعیاد مبعثپیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت(ص) و میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین، قمر بنی‌هاشم و حضرت امام سجاد - سلام و صلوات خدا بر آنان - مقارن شده است. بدین جهت خادمان امام در ستاد بزرگداشت آمادگی دارند تا با گوش جان نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف مردم عزیز خصوصا اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، هنرمندان و روحانیت معزز، جمعیت‌ها، احزاب و همه عاشقان و دلدادگان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) پذیرا باشند.