نیاز داشته باشیم غنی‌سازی دوباره راه‌اندازی می‌شود

به گزارش افکارنیوز، " علی‌اکبر صالحی " روز سه‌شنبه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب اظهار داشت: ما از گردنه‌های خطرناک با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

صالحی با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در خصوص مسایل هسته‌ای تصریح کرد: مملکت ما مملکت تضارب آراست و فضای نقد و انتقاد به خوبی فراهم است و همین نقادی و چند صدایی باعثانتخاب راه بهتر می‌شود، اما چارچوب موضوع هسته‌ای به طور دقیق تحت نظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم، گفت: مطمئن باشید غنی‌سازی به صورت موقت شش ماه متوقف شده و به هنگام نیاز دوباره قابل راه اندازی است.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر هم مذاکرات به نتیجه نرسد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد بلکه غربی‌ها در معرض افکار عمومی پاسخی برای گفتن نخواهند داشت.

وی پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: انسان زمانی کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد و امام راحل ما حیات طیبه ما بود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما با تحمل جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فشار دشمنان عزتمند‌تر و قدرتمند‌تر شده‌ایم و جوانان پاک ایرانی از این عزتمندی صیانت خواهند کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: مراجع و علمای ما ستونهایی هستند که توانستهاند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.