برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان نهاد ریاست‌جمهوری

به گزارش افکارنیوز، مراسم تجلیل از جانبازان نهاد ریاست‌جمهوری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز امروز با حضور مرتضی بانک معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در سالن ساختمان کوثر برگزار شد.

وی با تبریک ایام شعبانیه و ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع)، گفت: ائمه معصومین و بزرگان نقش اساسی برای ارائه دین، اسلام و پیروی از راه خداوند متعال به مردم و جهانیان داشتند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اگر بزرگداشتی برگزار می‌شود برای آن است که روش، هدف و برنامه‌هایی که به آن منظور انجام شده، ماندگار، مقدس و تداوم یابد.

بانک با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ای هستند که ناظر آگاه حفاظت از راه شهیدان‌اند، گفت: با خواندن تک‌تک وصایای شهدا در می‌یابیم، همه شهدا برای یک منظور و هدف به فیض شهادت نائل شدند و نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌ها، عرق خالصانه‌ای نسبت به اسلام، شیعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت است.

در ابتدای جلسه سعید آگاه مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست‌جمهوری به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از جمله مشکلات پیش‌روی جانبازان، ساعت کاری جانبازان و حقوق و مزایای آنان پرداخت و گفت: این برای اولین بار است که جانبازان و ایثارگران نهاد ریاست‌جمهوری در یک مراسم دور یکدیگر جمع می‌شوند و امیدوارم در آینده این مراسم و جلسات ادامه پیدا کند.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست‌جمهوری تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران هر کاری که در طول هشت سال دفاع‌مقدس و بعد از آن انجام دادند هیچ منت و توقعی از نظام و ملت و دیگران ندارند و این معامله‌ای است که آنان با خدای خودشان داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی، جلیلیان سرپرست هسته گزینش و معظم‌زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست‌جمهوری سخنرانی کردند.

در پایان جلسه معاون کل سرپرست نهاد ریاستجمهوری از سه تن از جانبازان نهاد ریاستجمهوری با اهداء لوحی تقدیر و تشکر کرد.