دشمن از مسجد می‌ترسد

به گزارشافکارنیوز، سردار احمد ذوالقدر جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ درباره مقام والای جانبازان عزیز اظهار داشت: اگر به حضور جانبازان در جبهه حق علیه باطل بنگرید، خواهید دید که آن‌ها باوجود آن‌که یک عضو از بدن خود را از دست داده بودند، باز به میدان‌های نبرد می‌آمدند.

وی افزود: بسیاری از رزمندگان را داشتیم که بعد از قطع عضو و در شرایطی که یک پا و یک دست و یا یکی از اعضای بدن خود را از دست داده بودند، بازهم به جبهه می‌آمدند و نداشتن عضوی از بدن مانع از حضور آن‌ها در جبهه نمی‌شد.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا یک چنین فداکاری را نمی‌بینیم و من به شما قول می‌دهم که اگر خطری برای جمهوری اسلامی ایجاد شود، این جانبازان بازهم با همین سن و با همین قطع عضو دوباره در خط حضور پیدا می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: وقتی شاهد جانبازی هستیم که دستش را در راه خدا می‌دهد، می‌بینیم که این دست را می‌گیرد و به طرف دشمن پرت می‌کندو همچنان دوباره آماده هستند که به این راه ادامه دهند که این در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

وی افزود: درست است که این مجروحیت و خونریزی و وضعیت جسمی شاید مانع از ادامه کار شود و محدودیت‌هایی دارد، اما روح این بزرگواران همچنان در جنگ و آماده دفاع است که با چنگ و دندان از کشور و انقلاب دفاع کند.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: این وصف ما از جانباز است، البته سختی‌هایی نیز دارد، خانواده‌ها و بچه‌های آن‌ها کسی که روی ویلچر و سال‌هاست در تخت افتاده و به‌عنوان قطع نخاع است دوست دارند که مثلاً پدر دست فرزند را بگیرد و در فضاهای خوب و سبز قدم بزنند.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که قوت ایمان و تربیت فرزندان در جنگ نرم چه نقشی در مقابله با نقشه‌های دشمن دارد، گفت: امروز تیرها و تفنگ‌ها تفاوت کرده، در دوران جنگ سخت گلوله سربی و موشک و آرپیجی و بمباران بود، اما امروز نوع و مدل آن فرق کرده است.

وی افزود: امروز جنگ از نوع نرم است و دشمن متوجه این موضوع است که هرگز حریف جنگ سخت ما نیست و مطمئن است که در این زمینه حریف ما نخواهد شد و من با تجربه‌ای که دارم به شما اطمینان می‌دهم، همین جوانان امروز ما که ممکن است بعضی اوقات از آن‌ها ایراد بگیریم، خط شکن‌های ما هستند.

وی تصریح کرد: این جوانان در سختی‌ها آماده جنگ و دفاع هستند و دشمن این را می‌داند و از راه‌های مختلف و بررسی و شناخت‌های مختلف از طریق تأثیرگذاری بر تربیت جوانان وارد می‌شود.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: امروز قرآن را آتش می‌زنند و این کار توسط یک فرد به ظاهر موحد انجام می‌شود، در حالیکه نام مذهب او را نباید گفت، زیرا آن مذهب احترام دارد، در حالیکه قرآن خط است و کاغذ و قلم، اما آن‌ها روح قرآن را می‌فهمند که چه تأثیر بزرگی در این عالم دارد.

وی افزود: آن‌ها به دلیل اینکه از تاثیرات روح این قرآن باخبر هستند، آن را آتش می‌زنند، وگرنه امیرالمؤمنین علی(ع) در جنگ صفین در مقابل کسانی که قرآن به نیزه کرده بودند، فرمودند؛ این‌ها فقط کاغذهایی بیش نیستند، که برای فریب شما به نیزه کرده‌اند؛ لذا آنچه که مهم است روح قرآن است که باید فهمیده شود.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: دشمن روح قرآن را می‌فهمد و می‌داند که اگر روح قرآن حضور داشته باشد، با تقویت ایمانی فرزندان ما دیگر به هیچ وجه حریف ما نیستند، لذا ما باید مراقبت کنیم و از قرآن خود محافظت نماییم.

سردار ذوالقدر افزود: و الله که امروز دشمن از مسجد می‌ترسد، امروز دشمن از موشک ما نمی‌ترسد، ولی از مسجد و از وحدت ما و انسجام مردم ما و پیوستگی و پیوند ملت می‌ترسد اما از تفرقه و شعبه شعبه شدن و دسته دسته شدن ما خوشحال می‌شود.

وی تصریح کرد: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمود؛ دشمن از وحدت ما و از علم ما می‌ترسد.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: دشمن مدعی است که شما کلاس این کار را ندارید که به علم انرژی هستهای برسید، در حالیکه او میداند که مطمئناً انرژی هستهای ما صلح آمیز است و در آن هیچ تردیدی ندارد، اما میگوید کلاس شما این کار نیست و چه کسی گفته که شما جهان سومیها به این فناوری برسید، این متعلق به ماست و باید از ما اجازه آن را بگیرید.