کمک میلیاردی ربع پهلوی برای مخالفان ایران!

به گزارش افکارنیوز، روزنامه گلوب‌ اند میل گزارش داد پهلوی در اظهاراتی مضحک بار دیگر خواهان سقوط جمهوری اسلامی شد و گفت به دنبال جذب کمک یک میلیارد دلاری از سازمان‌های غیر دولتی خارج از ایران و اشخاص هستم تا آن‌ها را برای مخالفان نظام ایران ارسال کنم.

فرزند شاه مخلوع در تازه‌ترین سخن پراکنی خود از تلاش‌هایش برای برقراری حکومتی سکولار در ایران با کمک به مخالفان جمهوری اسلامی خبر داد.

وی دستیابی به کمک‌های مالی را از دغدغه‌های فکری خود برشمرد و از دولت‌های غربی خواست به جای تمرکز بر مذاکرات با ایران، به ارتباط با مخالفان جمهوری اسلامی متمرکز شوند.

فرزند شاه مخلوع ایران هفته گذشته نیز در سخنانی در تورنتوی کانادا این اراجیف را بر زبان رانده بود چرا که جمع آوری کمک‌های مالی و حمایت از مخالفان برای براندازی در ایران از سوی دولت هارپر نیز دنبال می‌شود.

کانادا که از سال ۲۰۱۲ روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع نموده، با وجود ابراز خوش‌بینی‌های دولت‌های غربی در خصوص دولت جدید ایران، همچنان با عینک بدبینی‌ به ایران می‌نگرد.

وزیر خارجه کانادا مدعی است که ایران حامی تروریسم و تهدیدی برای جهان است.

اما در خارج از کشور هم اعتمادی به یاوه‌گویی‌های ربع پهعلوی در میان اندک مخالفان غرب زده وجود ندارد. یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه یورک می گوید: مشخص نیست که آیا او قادر خواهد بود به وعده های خود عمل کند

حتی گلوب اند میل نیز در گزافه‌گویی‌هایفرزند شاه مخلوع ایران ابراز شک و تردید میکند و می‌گوید: از جنبه عملی نیز هنوز مشخص نیست راهبرد رضا پهلوی در ایران جواب بدهد.