حمله هوایی اسرائیل به غزه

افكار نيوز: جنگندههاي رژيم صهيونيستي بامداد امروز چهار بار متوالي به اهدافي در نوار غزه متعلق به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) حمله كردند.
به گزارش خبرگزاری آلمان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز(پنجشنبه) چهار حمله هوایی به غزه انجام دادند.
بنا بر اعلام این خبرگزاری، این چهار حمله با هدف ضربه زدن به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در غزه انجام شد.
شاهدان عینی اعلام کردند که جنگنده‌هایی از نوع اف‌۱۶ دو راکت به هدفی در منطقه فرودگاه غزه شلیک کردند که خسارت زیادی به ساختمان‌ آن زد، ولی مجروحی بر جای نگذاشت.
شاهدان عینی افزودند که جنگنده‌های صهیونیستی پس از این نیز سه حمله پیاپی دیگر به اهدافی متعلق به گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس انجام دادند.
بنا بر این گزارش، این حملات زیان‌ها و خسارت‌های مالی بسیاری بر جای گذاشت ولی کسی در آن مجروح یا زخمی نشد.
رژیم صهیونیستی از ۴ سال پیش محاصره غزه را آغاز کرد و این منطقه را در آستانه فاجعه انسانی قرار داد. از سوی دیگر دولت مصر نیز همسو با رژیم صهیونیستی گذرگاه رفح را مسدود کرد و در حال احداثدیواری فولادی در مرز با نوار غزه است. این دیوار فولادی با هدف تخریب تونل‌هایی است که بین نوار غزه و مصر است که تنها مسیر انتقال کالاهای مورد نیاز مردم این منطقه است.
جامعه بین‌الملل بارها با غیر قانونی خواندن محاصره غزه خواستار پایان آن شده بود. روز ۳۱ ماه می[۱۰ خرداد] گروهی از فعالان صلح بین‌الملل با هدف شکستن محاصره غزه با کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به سوی این منطقه حرکت کردند اما نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به این کشتی‌ها ۱۹ فعال صلح را کشتند و بیش از ۵۰ نفر را زخمی کردند.
انتهای پیام / ب.