سنگ پا، سوغاتی شورای شهر منحله تهران!

به گزارشافکارنیوز،ابراهیم اصغرزاده ضمن سخنانی در نشست بررسی نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال اظهار داشت: مسئله مهم ما امروز داعش نیست بلکه مسئله مهم این است که چگونه است که در عرض کمتر از سه ساعت دروازه‌های سه ایالت مهم عراق توسط مردم به روی داعش گشوده می‌شود. مسئله مهم این است که ما چه کرده‌ایم که مردم دروازه‌هایشان را به روی گروه تروریستی داعش باز کرده‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه روحانی نماینده جریان چپ و اصلاح‌طلب نبود؛ خاطرنشان کرد: روحانی اما به لحاظ روش معتقد به یک نقشه راه بود او شعارها و وعده‌هایی به مردم داد که الان زمان اجرای آن است.

اصغرزاده با بیان اینکه روحانی در یکسری از حوزه‌ها به خوبی دارد عمل می‌کند؛ این را کافی ندانست و با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن طرح تصویب جرم سیاسی در مجلس خاطرنشان کرد: جرم سیاسی در مجلس ششم ۲۰ ماده داشته اما در مجلس اخیر ۶ ماده دارد.

ماده اول طرح جرم سیاسی این است که تمام فعالیتهای براندازانه جرم سیاسی تلقی نمی‌شود یعنی جرم امنیتی است و جرم سیاسی از جایی شروع می‌شود که کسانی بخواهند به قصد اصلاح امور آقایان را مورد نقد قرار دهند یعنی به نوعی اصلاحات را وارد جرم سیاسی کردند.

عضو شورای شهر اول(منحله) تهران با بیان اینکه شما فکر می‌کنید احمدی‌نژاد از تخم مرغ شانسی بیرون آمده و یا اینکه گروه داعش از زیر بوته بیرون آمده‌اند؟ بیان داشت: اینها همه نتیجه بی‌توجهی به انگیزه‌های مردم و حقوق به رسمیت شناخته گروه‌های متکثر جامعه است.

اصغرزاده خطاب به روحانی افزود: شما رئیس جمهور کشور هستید نه رئیس اداره یک کشور، شما مجری قانون اساسی هستید مگر می‌توانید چشم خود را به روی اقدامات خلاف ببندید. من از شما می‌خواهم که از همین الان از نمایندگان مجلس بخواهید که طرح جرم سیاسی را پس بگیرند.

وی با بیان اینکه من اعتدال را یک نقشه راه می‌دانم؛ تأکید کرد: اصلاح‌طلبی در کشور ما در مرکز اعتدال نشسته بود و شما] روحانی[نمی‌توانید به شعارهای اصلاح‌طلبانه که ۱۶ سال پیش مملکت را نجات داد؛ بی‌توجه باشید.

اصغرزاده بار دیگر خطاب به روحانی گفت: شما فرصت طلایی را در اختیار دارید دو نیروی قدرتمند جریان میانه‌روی جناح چپ و جناح راست هر دو با قدرت دارند از شما حمایت می‌کنند با وجود همه اینها چرا دولت باید این طور فشل باشد؟

درباره این اظهارات مغشوش باید یادآور شد خیانت برخی مقامات محلی و همسو با حزب بعث، عامل اصلی تحرکات اخیر گروهک داعش در مناطقی نظیر موصل بوده و درست برخلاف اظهارات اصغرزاده، تصاویر خبرگزاری‌های بین‌المللی از آوارگی مردم - و نه استقبال از تروریست‌ها! - خبر می‌دهد.

اما درباره ماجرای روی کارآمدن امثال احمدینژاد، آنچه آقای اصغرزاده به عمد از قلم میاندازد افراطیگری و جفا و خیانتهای زنجیرهای اصلاحطلبان در مجلس و دولت اصلاحات و از جمله کارنامه سیاه همین طیف- که آقای اصغر زاده نیز جزو آنان بود- در شورای شهر اول تهران بود که سر انجام دولت اصلاحات را مجبور کرد با انحلال شورا به آبروریزیها پایان دهد. آن زمان حتی کروبی رئیس مجلس ششم اعلام کرد شما اعضای شورای شهر با رفتارهای خود به ریش ۷-۸ میلیون تهرانی خندیدید و اصلاحطلبان را سرافکنده ساختید. با این وصف، خیلی مضحک است که پدیدهای با مختصات اصغرزاده ادعا کند اصلاحطلبی در کشور ما در مرکز اعتدال نشسته است.!!