به گزارشافکارنیوز،کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون متبوع خود در صبح امروز گفت: در این جلسه حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید گزارشی از وضعیت این بنیاد، برنامه‌ها و نیازهای جامعه ایثارگری و بنیاد شهید به اعضای شورای مرکزی فراکسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: هم چنین در این جلسه رئیس بنیاد شهید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سامان‌دهی گلزار شهدا تاکید کرد قانون جامع ایثارگری به دستور رئیس‌جمهور از امسال به مرحله اجرا گذاشته شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: هم چنین در بخش دیگری از این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد تحولات عراق و تحرکات داعش و موضوع پرونده هسته‌ای ایران مباحثی را مطرح کرد که در مورد پرونده هسته‌ای اظهارات وی به گونه‌ای بود که ممکن است توافق نهایی زمان‌بر باشد.

پیرموذن ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز گزارشی در مورد روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه و فرآیند نظارت هیئت پارلمانی ایران به این انتخابات به اعضای فراکسیون ارایه کرد.

وی در پایان یادآور شد: قرار بود بعدازظهر امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با ظریف وزیر امور خارجه کشورمان جلسهای داشته باشد که این نشست به بعد از سفر وی به وین موکول شد.